Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Stine? Vi vurderer det til jenta i magen? Eller evt. Maria
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 nja, helt greit men ville aldri vurdert det selv. maria derimot, synes jeg er tidløst og vakkert.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Synst ikke noe spessielt egentleg. Heilt greit navn, litt kjedeleg kanskje, men er gjerne ikke så vanlig å ha på småjenter nå i dag? Maria liker jeg veldig godt, men er ett mye brukt navn for tida da.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg synes det er fint, for jeg heter det selv:) Er veldig fornøyd med navnet mitt. Maria er også et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Stine hadde en kjemepe oppsving på 80 tallet, så for meg så er ikke det helt klart for sin renessanse Stina derimot.. nydelig. Maria er klassisk og tidløst.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Stina syntes jeg er finere enn Maria. Er ikke fan av navn som har gått igjen på topp ti lister i flere flere år.. også bibelnavn, hehe... ikke fan av dem heller. å Maria er jo toppen av bibelnavn for jenter.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Syns Stine (evt. Stina) er mye finere enn Maria... Er ikke fan av Maria... Syns faktisk det er ganske oppbrukt, og kjedlig...:s Men Stine er fint...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Maria er skikkelig oppbrukt. Marie også. Mangler personlighet. men det synes jeg igrunnen Stine gjør også. Stina er litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg heter Stine og er fornøyd med det. Har lyst til å kalle en evt. datter for Ine (oppkalling), men mannen er ikke enig. Artig å se at noen vurderer Stine.. Det er jo ikke så mange små som heter det . Maria syns jeg er et ok navn, men jeg syns det passer best sammen med et annet (dobbeltnavn).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #10 Skrevet 10. oktober 2010 Stine er helt greit, men Stina er finere Maria er fint!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Synes Stine er penere enn Maria. Men Stina synes jeg er enda finere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå