Gå til innhold

Hvordan vet man at man har funnet den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den man vil dele resten av livet sitt med?

Jeg er hverken naiv eller dum og vet at ting kan endre seg, men hordan vet man det?

Har brent meg før og jeg orker ikke gå gjennom det samme igjen.

derfor tør jeg ikke åpne meg helt og blottlegge hjertet mitt, enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man vet det når man slutter å stille seg det spørsmålet. ;)

Skrevet

Man bare vet det rett og slett.

Skrevet

Enig med de to som har svart.

Man bare vet det, og når man vet det, trenger man ikke spørre seg selv om det lenger. :)

Skrevet

jeg kan fise mens han er i nærheten, drite mens han dusjer, slippe å barbere musa annahver dag og han vet at ¨på vinterstid så barberer jeg IKKE leggene med mindre jeg skal overasske han med pent undertøy.

ja, jeg elsker han og han elsker meg.

Skrevet

Jeg gikk lenge uten å barbere meg, prompa foran han, tissa og bæsja med åpen dør, gjorde og sa utrolig mye flaut foran/til han og betrodde alt til han. Jeg elsket han utrolig høyt og gråt av tanken på å måtte leve uten han.

Betyr dette at han er den rette for meg? Isåfall sliter jeg...

Han har vært utro, gidder ikke ta noe som helst ansvar, lyver om alt og ingenting og har skaffet seg masse gjeld...

Skrevet

Synes det vitner om mangle på respekt jeg, når man driter foran partneren sin.

Ekle damer, dette varer neppe livet ut.

Skrevet

Ja, way to go hvis man vil bevare en smule romantikk i forholdet: drite og fise rett foran ham.

Skrevet

ja, vi har det fint vi selv om jeg kan ligge en lørdagskveld å brake løs med en prump! hehe

Skrevet

Kjæresten min syntes det er veldig morsomt. Han syns det er hærlig at jeg ikke er sånn bertete robot jente som ikke tør å være meg selv foran han. Han driter og fiser foran meg også, og han sier at han føler seg trygg med meg når vi ikke må gå å gjøre ting i skjul.

Jenter som ikke tør fise foran kjæresten sin kommer neppe til å finne ekte kjærlighet, siden de ikke er ekte selv.

Skrevet

Hahaha, det er den rareste konklusjonen jeg har sett!!

Jeg sitter da ikke å promper alene heller!

Om jeg har luft i magen, går jeg på do!

Kanskje på tide å vurdere ett nytt kosthold om du er så plaget med luft?

Og, ja, han synes sikkert det er kjempemoro nå..helt til han finner en dame med litt klasse!

Har ingenting med at man ikke er seg selv..jesus!!

Skifter du bind foran han også? Piller deg i nesen? Popper kviser?

nei, ærlig talt, noen ting bør man holde for seg selv.

Men greit, jeg har iallefall fått bekreftet at det finnes slike ekle mennesker.

Skrevet

Han popper kvisene mine. Jeg piller ikke nese i det hele tatt, jeg blåser det ut i papir om noe trigger.

Ikke skiftet bind, men tampong. Han ser på det som helt normalt. Og gjett hva; jeg har til og med født rett foran øynene på han!!

Han bryr seg ikke om klasse, så hvorfor skal han finne ei med bedre klasse? Har du ikke tenkt på at ikke alle mennesker er lik deg?

Man er da ikke unaturlig plaget med luft om man fiser? Du er jaggu meg ei høne for deg selv!

Skrevet

"Skifter du bind foran han også? Piller deg i nesen? Popper kviser?"

Ja det gjør jeg. Er faktisk helt herlig å kunne være seg selv sammen med sin kjære.

Skrevet

trenger ikke ha problemer med kostholdet selv om man slipper en fis. helt naturlig det!

Du har akkurat bekreftet at det finnes så fisefine pripne mennesker der ute :)

Skrevet

Dear lord..dere fortjener hverandre anonym 23:16..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...