Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 ? Liker det navnet veeeldig godt, men er litt usikker... hehe..
Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Det første jeg tenkte på var Hotel Cæsar, og jeg har ikke fulgt med på serien en gang....Så da vet du det. Navnet i seg selv er vel pent, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Kjempefint, og tankene gikk ikke til hotel cesar i det hele tatt. Bare ikke sett Jens forran.. Jeg synes du skal gå for det om du liker det. Passer både liten og stor gutt.
prebs Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 August er knallflott - kunne brukt det selv :-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Flott navn. Skal bruke det selv - hvis det blir gutt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå