Gå til innhold

Hva synes dere om NAVNET August?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Liker det navnet veeeldig godt, men er litt usikker... hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*men allikevel litt usikker:p

Skrevet

Det første jeg tenkte på var Hotel Cæsar, og jeg har ikke fulgt med på serien en gang....Så da vet du det.

Navnet i seg selv er vel pent, tror jeg.

Skrevet

Kjempefint, og tankene gikk ikke til hotel cesar i det hele tatt. Bare ikke sett Jens forran.. :) Jeg synes du skal gå for det om du liker det. Passer både liten og stor gutt.

Skrevet

August er knallflott - kunne brukt det selv :-)

Skrevet

Flott navn. Skal bruke det selv - hvis det blir gutt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...