FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Min lille datter "Lillebror" har vært så uheldig å miste sin kjære Knerten-figur da vi var en tur i Hønefoss tidligere i kveld. Hun ble veldig veldig lei seg da det viste seg at Knerten ikke var med oss hjem i bilen. Han ble mistet en gang mellom 17.30 og 19.00 ganske midt i sentrum. Et sted mellom parkeringsplassen like ved broa og nederst i Storgata (Jeg er lite kjent i byen og kan derfor ikke gi noen bedre beskrivelse). Dersom noen har sett ham, er vi veldig takknemlige hvis det finnes en måte å få sendt ham hjem på.
It's all about me Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Den er fremdeles til salgs i de fleste leketøysbutikker.....
ny vestfold Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 du kan jo ta kontakt me de 2kjøpesentrene i sentrum på mandag,og kiosken på rutebilstasjonen i sentrum,og ta en liten gåtur i morgen formiddag om dere har mulighet for det,og spørre det som er åpent.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2010 Har nok ikke mulighet for å gå en runde, siden vi bor langt unna og egentlug bare var på gjennomreise. Men jeg skal prøve å ta en ringerunde å høre. Jeg vet at de selges på lekebutikkene, og at det rent praktisk kan løse seg på den måten. Allikevel er det et sentimentalt aspekt ved dette også, nemlig at hennes Knerten, som hun har hatt ved sin side i fem måneder, ikke er en hvemsomhelst Knerten for henne. Den er ikke synlig slitt, men allikevel er myket opp på de rette stedene, og slitt akkuratt der hun vet. Hun kommer til å gjennomskue nye stive Knerten fra butikken på et blunk. Hun er utrolig inuitiv også, og vi foreldrene er elendige løgnere...
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg skal en tur til hønefoss på mandag, kan ta en titt der jeg, ellers så kan jeg sende inn en mld til lokalavisen å høre, Men kan du spseifisere litt nermere parkeringsplassen? Var det et bilverksted i nærhete? Eller treningssenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå