Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Han kom hjme fra en utenlands tur og la alle kortene på bordet.3mnd senere var jeg utro på en utenlandstur, helt idiotisk og bare for å ta hevn.Men han vet det ikke. I ettertid har jeg unnskyldt meg selv med at han sa at jeg trengte denne turen og "GJØR AKKURAT HVA DU VIL, PUS.kOS DEG"..Han har aldri stillt spm og det verste av alt var at mitt sidesprang gjorde det lettere for meg å gå videre.... Vi lever godt sammen og stoler 100 % på hverandre.Jeg vet han elsker meg og vil ha meg.Jeg vet det samme om han.Så mitt dilemma er om jeg skal la dette forbigå i taushet, er også nysgjerrig på hva deres inntrykk av meg er etterå ha lest dette.Selv ville jeg, før alt dette skjedde dømt personen nord og ned...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Holdt kjeft om det om du klarer å leve med det. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Om dere fungerer fint nå og stoler på hverandre igjen, ville jeg latt det ligg om samvittigheten min hadde klart det. Men jeg er nok alt for samvittighetsfull, så jeg hadde sikkert sagt det. men enkelte ganger mener jeg det er dårlig gjort å si sånne ting kun for å lette sin samvittighet.
Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg kan ikke se at å fortelle ham det nå ville tilføre noen av dere noe positivt, så jeg tenker at du holder kjeft og ser fremover.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, ikke si noe. Du har fått din hevn, og dere er lykkelige nå. Dersom du forteller det vil nok til bli ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Hold kjeft og ikke ødelegg det gode forholdet dere har! På en måte har han signalisert at du var fri til å gjøre dette for å få forholdet i balanse igjen etter hans sidesprang. Nå har dere et godt forhold. Fortsett med det! Gå veien videre framover sammen med han og slutt å se deg tilbake! Det vil ikke føre noe godt med seg for noen av dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå