Gå til innhold

Han sa ja til å begynne å prøve i desember :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad nå :) Det forutsetter at jeg får fortsette å jobbe da, har kontrakt ut året, men er ganske sikker på at det blir 1 år til:) Har akkurat begynt på siste brett av minipilla, så i november byttes den ut med folat :) Så får vi være forsiktige til i midten av desember :) Vi har ei datter på 3 år fra før, hun ble til da vi droppet kondom EN eneste gang, så er veldig spent på om det går fort å bli gravid nå når vi skal prøve! Blir spennende dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende det blir! Kanskje du blir gravid før du vet ordet av det :) Skjønner godt at du er glad, håper dere får rask klaff! Lykke til :)

Skrevet

Takk for det :) Håper det går på første forsøk, har ventet lenge allerede syns jeg :P Har hatt lyst på nr 2 i nesten 1 år nå, men måtte først bli ferdig med skolen, få jobb, jobbe en stund, få samboern med på det osv..Så nå når alt endelig ligger til rette og vi har en dato for når prøvingen starter, føler jeg bare lykke :)

Skrevet

Ja det skjønner jeg godt, har ventet en evighet selv, ikke like lett når man ikke er "klar" samtidig. Men så utrolig godt at han vil prøve nå da, desember er jo straks! :-D Deilig at alt ligger til rette også, så kan man bare kose seg med prøvingen uten å ha store bekymringer i bakhodet om at man burde ha gjort det og det først :)

Skrevet

Nydelige bilder av jenta di forresten, måtte bare inn i å titte ;)

Skrevet

Takk for det:) Burde kanskje lagt inn noen nye bilder, hun er jo blitt 3 år og stor jente nå:)

Ja det er så deilig at alt ligger til rette, så fremst jeg får jobb 1 år til da..men er ganske sikker på det:) Så det var bare å få samboern på gli som gjenstod, og det virket ikke som om han ville på minst 1 år til..så var ganske fortvilet en stund. Men vi hadde oss en god prat i går, og det er så deilig å vite at vi skal sette i gang prøvingen om bare 2 mnd..det går jo fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...