Me&Mine Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg var 3+2. Synes dette var veldig tidlig, men jeg brukte eggløsningstest denne gangen, så d skal stemme. Er nå 3+6, syns dagene går utrolig treigt. Skulle ønske jeg ventet med å teste til over ikm (som er i morgen).
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har nettopp tatt ut hormonspiralen og bare hatt 1 skikkelig mens, derfor hadde jeg ikke helt styr på syklusen min! Derfor sjekket jeg ikke før jeg fikk vonde pupper og følte meg skikkelig oppblåst! Positiv test forrige mandag, med ca 5 uker på vei.
3*kløver Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg testet ikke positivt før 5+5, da hadde jeg allerede teste negativt to ganger (4+0 og 4+4) og var overbevist om at jeg ikke var gravid......
løveprinsen <3 Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Fikk en tydelig og klar strek 3+4:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg også fikk en klar og tydelig strek 3+2 - ikke morgenurin!! Har testet positivt 3+2 før også!! I dag er jeg 10+5 og har bare ett par uker igjen her på 1 tri - det skal bli deiiiiiiilig å endelig komme seg videre til 2 tri )) Lykke til da Klem fra
*eple* Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Testet den dagen det var IKM - og testet positivt, altså 4+0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå