Gå til innhold

Kalender! Noen som har bestilt det? Gode erfaringer og priser?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å bestille kalender til oldeforeldrene til ungene mine på nett. Men er usikker på hvor jeg bør handle. Noen med gode erfaringer?

Ønsker bildekalender. Hvilken størrelse synes dere passer?

Og hva pleier det å ligge på i pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat bestilt til svigerfar fra Fotoknutsen, fikk den i posten i dag. Ble kjempefin!

Bestilte den største da, og laget flere collager med flere bilder på hver måned. Også litt gøy at en kan skrive på selve kalenderdelen, så du kan føre inn bursdagene til ungene...

Den koster egentlig 298 kroner, men er halv pris nå i oktober så jeg betalte 149,-

Skrevet

Svarer litt utenfor ditt spørsmål, men jeg pleier å kjøpe kalender på bokhandel......slik med plass hvos man kan lime inn bilder selv. Så klipper jeg ut forskjellige bilder som jeg limer inn de forskjellige månedene. Litt sånn scrapping light.....synes det blir mye finere enn de ferdigkjøpte. Det blir også plass til å skrive noen ord som.....f.eks....gratulerer med dagen bestemor, god påske el:-)

Bildene fremkaller jeg hos eurofoto.

Blir litt mer jobb, men tar ikke lange tiden når man først er igang!

Skrevet

Det var det tilbudet hos FotoKnutsen jeg tenkte på også :)

Men er det billigere, enn hva det koster full pris andre plasser? :)

Skrevet

Hva koster de man kjøper der da? Jeg har en kanon farveskriver selv (jobber innen print) så bildene kan jeg printe selv. Men vet ikke om jeg har tid rett og slett :)

Skrevet

å..jeg husker rett og slett ikke hva jeg betalte for kalenerne, men tror ikke det var så veldig dyrt....

og jeg lagde 2 kalendere på en kveld...men det tar jo litt lengre tid når du skriver ut bildene selv.

Skrevet

Har alltid bestilt på Fotoknudsen, og vært kjempefornøyd!

Skrevet

Vi liker Sponland.no

Suuper service.

Skrevet

Da har jeg bestilt 4 kalendre på FotoKnudsen :)

Venter i spenning :)

Takk for gode tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...