Gå til innhold

Noen fra Røyken/Spikkestad her?


bergknatten

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Venter en liten gutt ved keisersnitt i slutten av januar:)

Hadde vært veldig kos om det var flere fra området her, kanskje vi kunne treffes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig:)

Jeg kjører ikke bil, derfor syntes jeg det blir vanskelig å slenge meg på treffene i Drammen:(

Kanskje vi kunne laget røyken/Spikkestad treff om dere vil?

Jeg bor i Spikkestad, men er jo ikke noe problem å komme seg til røyken da:)

Litt om meg: 36 år, venter nr 3, har ei jente på snart 10 og en gutt på snart 9 fra før, med samme mann:)) og dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg er snart 30 år og bor i Hyggen. Kjører bil, så kommer meg greit til Spikkestad. Jeg har ingen barn fra før, bare en stor og klengete hund. :)

Blir gjerne med på et treff, bare å si tid og sted. Morsomt tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år og bor i Slemmestad, og blir også gjerne med på treff. Har en jente på 2,5 år fra før, og kjører bil, så jeg kan også komme til Spikkestad:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei jenter:)))

 

Hvordan går det med dere?

Jeg har vært så mye dårlig og frem og tilbake på sykehus at denne siden ble borte fra minnet mitt oppi alt annet:)

 

Er vi klare for et lite treff eller???? isåfall dag eller ettermiddag/kveld??

 

Håper det står bra til med dere og magene deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble så brått stille at jeg nesten regnet med at det var andre ting som var viktigere. Er du bedre nå?

 

For meg passer det best på dagen. Sted spiller ingen rolle, jeg har bil. Bare å slenge ut forslag når det passer for dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få svar:)

Hmmmm, bedre nei.... men nå er jeg 29+3, så jeg er nok mindre redd dersom det skulle skje noe :) så følges jeg opp 1-2 ganger i uka på bærum, så jeg har det bedre med meg selv, og det hjelper :)

 

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, høres ikke moro ut... Jeg har det veldig bra egentlig. Begynner å kjenne det litt i ryggen når jeg har vært aktiv, men klager ikke. Må jo nesten regne med å kjenne det litt på kroppen når man er 33+4. :)

 

Kan ikke du komme med noen forslag ang tid og sted? Eneste som passer dårlig for meg er fredagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere to:-)

 

Jeg blir også gjerne med på et treff. Er hjemme fra og med i morgen, så for meg passer det egentlig når som helst... Hyggelig å treffe andre med mager:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...