Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 OMG Tony Soprano er en sutrete pingle som bare sitter og klynker og syns synd på seg selv!! Så hele serien i ett og tilslutt var det bare en kakafoni av klager i hodet mitt..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er veldig uenig med deg! Sopranos er en FANTASTISK serie! En grunn til at den har vunnet utallige Emmy's! Og hvis du synes Tony Soprano er en pingle har du IKKE sett hele serien!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er veldig uenig med deg! Sopranos er en FANTASTISK serie! En grunn til at den har vunnet utallige Emmy's! Og hvis du synes Tony Soprano er en pingle har du IKKE sett hele serien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå