Gå til innhold

Sopranos er underholdende, ja, men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG Tony Soprano er en sutrete pingle som bare sitter og klynker og syns synd på seg selv!! Så hele serien i ett og tilslutt var det bare en kakafoni av klager i hodet mitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig uenig med deg! Sopranos er en FANTASTISK serie! En grunn til at den har vunnet utallige Emmy's!

Og hvis du synes Tony Soprano er en pingle har du IKKE sett hele serien!

Skrevet

Jeg er veldig uenig med deg! Sopranos er en FANTASTISK serie! En grunn til at den har vunnet utallige Emmy's!

Og hvis du synes Tony Soprano er en pingle har du IKKE sett hele serien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...