Gå til innhold

Smake på morsmelk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere smakt på egen morsmelk..?

Får meg bare ikke til å gjøre det!

Har enda ikke kommet så langt at jeg har begynt å pumpe ut melk for så å fryse ned, så jeg lurer litt på om en MÅ smake på opptint morsmelk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man bør smake på opptint morsmelk, for den kan fort være dårlig eller ha snodig smak.

Dessuten må man kjenne etter at den har rett temperatur, og da tok jeg ofte og dryppet litt på håndleddet, og kjente i tillegg etter ved å ta leppene borti.

Det er jo ikke farlig på noen måte, og er vel ikke så annerledes enn å svelge sitt eget spytt, hehe.. Men jeg gikk jo ikke akkurat rundt og drakk det i store mengder da.

Mannen min har også smakt på melken min!:)

Skrevet

Jepp, har det. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye mer ekkelt enn melk fra ei ku. æsj.

morsmelk smaker mye bedre, blir knallgode vafler og pannekaker:)

Skrevet

Nei, aldri i verden! Kunne ikke en gang ramle meg inn og ante ikke at andre gjorde det heller før jeg så her inne at noen faktisk gjør det. Har ammet 4 barn, gitt dem mme innimellom, og aldri noensinne smakt på verken mm eller mme etter at jeg selv forlot spedbarnsstadiet. Nå liker jeg ikke melk i det hele tatt da, så kanskje derfor? Har heller aldri sett behovet, hvorfor i alle dager skulle man smake på sin egen melk?

Skrevet

Noen sjekker temperaturen ved å dryppe bak på håndleddet, jeg sjekker ved å ta en slurk selv. Enten om det er mm eller mme.

Begge deler smaker godt, kan ikke sammenlignes med vanlig melk.

At det skal være så farlig å smake skjønner jeg ikke, finnes langt verre ting vi putter i oss.

Og ja, mannen har smakt også, så vi er begge like grisete, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...