Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Det finnes sikkert flere slike tråder i disse dager, men jeg spør nå lell: Hva kjøper dere i julegave til familie og venner i år?? Jeg har noen nieser og nevøer som jeg gjerne tar i mot tips på.... Jente 1 år, gutt 1 år, gutt 4 år, gutt 8 år. Søsken og svogere/svigerinner er også vanskelig syns jeg; noen som vil fortelle hva de gir sine?? Og er det teit eller greit å gi kalender med bilder av ungene til besteforeldre? Oooog, last but not least - hva kjøper dere til Mannen??
Fire småtroll Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg ønsker meg sånne hvite sinkhus til å ha ute på trappen med lys i, en ide til søsken/svigerinner? http://www.sofiesvilla.no/index.php Søsteren min ønsker seg nye store håndklær.. Det er ikke teit å gi kalender til besteforeldre og oldeforeldre, har gjort det i flere år jeg. Spurte et år hva svigerfar ønsket seg til jul, han så på meg med hevede øyenbryn og spurte tilbake: Får vi ikke kalender i år! De har fast plass på kjøkkenet til alle besteforeldre og oldeforeldre, de ønsker seg ikke noe annet. Lager sammen med søsteren min til felles familie da, tar annenhver måned med hennes og mine barn. Ungene er veldig enkelt i år, har allerede vært og handlet flere poser med tilbudsbøker på Notabene. Fine faktabøker til de store barna (om alt fra diosaurer, dyr, maskiner, jorden, kroppen osv). Billedbøker til de mindre barna.
Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Jente ett år; Lær å gå vogn dukke klær; http://www.pompdelux.no/p/webshop-webshop-little-girl Stableklosser http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80021008 Myke bøker http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70132728 Gutt ett år akkurat det samme som over =) Gutt fire år Bacugan smålego (lego city er mye fint) evt duplo; http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=427&sok=0&snr=1&fa=0&fk=1&fp=0&fm=0&us=&soktekst=&pid=1999&xurl=www.sprell.no/Duplo/Duplo-Lego-Flyplass biler gutt åtte år; lego, altlantis, star wars, indiana jones eller ben 10 kule klær Lykke til
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 FANTASTISKE svar!! Tusen tusen takk!!!!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Bare hyggelig Jeg satt og shoppa litt selv, da er det kos å hjelpe andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå