Gå til innhold

tøybleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke noe frekt ment med dette altså, MEN jeg lurer på hvorfor folk orker å bruke tøybleier på unga?(er det bare for miljøet?eller er det rensligere?)

hvis det er bare pga miljøet så hadde jeg ikke orket, for de bleiene som er i butikken blir jo uansett brukt....og dette er IKKE frekt ment mot noen som bruker tøybleier..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For hvert barn som bruker tøybleier sparer vi miljøet et tonn avfall,og det er jo godt å vite av vi bidrar til miljøet. Jeg begynte med tøybleier pga store problemer med sår babyrumpe,og synes ikke det er spesielt mye jobb. Heller to maskiner med klesvask ekstra i uka enn å gå ut med stinkende bleier mange ganger om dagen. Det beste med tøybleier er at de ikke lukter:-)

Skrevet

Her bruker vi tøybleier fordi barnet blir så utrolig sår om vi bruker papirbleier i lengden.

Så da er det tøybleier på dagtid og pampers (den eneste papirbleia som funker og som barnet tåler) på natt.

:)

Skrevet

"bleiene som er i butikken blir jo uansett brukt"

Jeg har ikke noen veldig sterke meninger på dette området, men det der er ikke akkurat det beste argumentet jeg har hørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...