MillaCamilla Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Hei Janus selger en brun tynn ulldress med ugler på, jeg har ikke prøvd dressen, men superfornøyd med luen og bodyen i samme utførelse og har tenkt å kjøpe dressen. Jeg ville gått for den. De selger den blant annet hos sparkjøp. Ellers så har Joha en deilig en, men den er litt tykkere. Joha selges stort sett overalt i type babybutikker. Lykke til.
Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Til innebruk er f.eks Tipsy-dressene til Janus gode (fås på f.eks SparKjøp), til utebruk er ullfleecedressene på Englebarn.no supergode (og betraktelig billigere enn f.eks Nøstebarn).
singo Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2010 tenker på innedress ja. ser krabaten også har de tipsy merkene.de virker veldig gode. de dressene på englebarn har fot i de minste str,er det praktisk?
Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Tja. Fot er praktisk til noen, mens andre babyer har en tendens til å sprelle beina ut av bein-delen og opp i torso-delen av dressen samme hva man gjør. Jeg synes egentlig det varierer veldig fra unge til unge, men sånn 0-3-måntinger bruker å ligge rolig nok til at fot funker. Om de klarer å holde beina på plass er jo fot hendig, så slipper man å styre med tykke sokker og glipper og slikt (til utedressbruk, that is). Men dresser uten fot varer lengre, da, sånn størrelsesmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå