Gå til innhold

Farge håret..


mas0

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp farga håret - og etterpå fått litt panikk for om det er skadelig for minien i magen. Sørga for god utlufting, men har jo pusta inn kjemikaldunst.. Håper ikke det er skadelig. Skal ikke farge mer før han er født i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er frisør! Det er ikke farlig å farge håret under graviditeten. Det eneste er at hjemmefarge kan missfarge håret ditt når du er gravid pga hormoner osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke lovt til å farge håret av typen fordi han har lest en nyere undersøkelse der det er påvist at man får dårligere imunforsvar av det, og dermed ikke er anbefalt å gjøre det under svangerskapet. men det finnes no langt farligere ting man kan utsette seg for enn akkuart det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg er også frisør... tror vi hadde blitt sykemeldt fra dag 1 om å farge håret var så farlig! når jeg blander farge passer jeg på å ikke puste inn dunsten som kommer av den, har på meg hansker og står ikke rett over der når jeg farger. tror rett og slett det er mye hysteri rundt dette, men det er ikke farlig! vi har forresten organiske farger som er mindre farlige stoffer i som jeg bruker, men maaaaaange gravide har både farget og blitt farget med alle typer farger uten at det går utover helsa!

Eneste som er, er at noen ganger kan fargen bli litt annerledes enn planlagt.. at den feks. blir litt mer rød el farg håret, og vær glad:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å høre fra frisører! Skal ikke være hysterisk mer :P Håret ble ikke helt som forventa nei, har plutselig blitt mye mørkere enn tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...