Gå til innhold

Hvor mange kynnere har dere om dagen sånn ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er selv i uke 22, og har ca 10 kynnere hver dag. Er 2. gangs. Syntes dere det er mye? De gjør ikke vondt, men noen av de er litt ubehaglige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har hvertfall 30 hvis ikke enda fler.. får kynnere bare jeg gjør noe annet enn å sitte i sofa.. er i uke 29

Skrevet

Takker for svar. Hadde du mye kynnere i uke 22 også, eller har de kommet nå de siste ukene??

Skrevet

jeg er førstegangs fødene, har begynt å få flere kynnere hver dag de siste 2 ukene. er i uke 23 nå! uvanlig el? synes det virker så tidlig.

Skrevet

Ikke uvanelig å få kynnere i uke 23 selv om man er 1. gangs. Fikk i uke 16 jeg med 1. mann :o) Hvor mange tror du du har om dagen da?

Skrevet

Jeg hadde kynnere da også, har egentlig hatt det ganske lenge, men det virker som det blir flere og flere .. er 2.gangs da. .. vet ikke om det spiller noen trille

Skrevet

Slik jeg har forstått det så har man kynnere hele veien, men man kjenner de ofte tidligere når man er flergangsfødende.

10 kynnere om dagen er nok ikke noe å bekymre seg over. Blir de smertefulle og regelmessige er det derimot lurt ¨være obs. Kan også være lurt å stresse ned om man har hyppige kynnere, men da er det nok snakk om litt mer enn 10 om dagen. Jeg var selv plaget med kynnere sist og hadde da fort 10 i timen når det sto på... Nå er jeg 3.gangs og har kjent kynnerne siden uke 8. Heldigvis ikke mye, men litt. Er slitsomt, men man får bare prøve å fokusere på den gode treningen de gjør for deg :)

Skrevet

Jeg har også kjent kynnere siden uke 8 denne gangen. Er også 2. gangs. Mine kynnere kommer selv om jeg ligger på sofaen hele dagen, har streng sengeleie pga tidligere historie. Men kanskje jeg ikke skal bekymre meg så mye for 10 om dagen da.. Virker som de kommer i perioder, så er det en god stund til jeg merker noen igjen. Kommer sjeldent en og en.

'Tusen takk for svar :o)

Skrevet

Jeg er førstegangs og har hatt kynnere fra uke 17-18.

Her kan det være en 2-3 i timen, så det blir ganske mange etterhvert.. Disse kommer når jeg sitter i ro, ligger i sengen, står oppreist, støvsuger -ANYTIME! Har hørt at man ikke bør ha mer enn 3 kynnere i halvtimen.

Skrevet

Hei :) Har et kynnerspørsmål selv. Dette er min 2. gang som gravid, og har hatt en del vonde/ubehagelige kynnere de siste dagene. Jeg hadde ikke noen merkbare kynnere i forgje svangerskap, så vet ikke helt sikkert at det er det:p Det er ikke så mange om dagen at jeg blir veldig bekymret, men blir litt smånærvøs for at det ikke er normalt..?

Jeg er i uke 17.

Er det noen andre som opplever/ har opplevd at de er vonde så tidlig?

Skrevet

Hei.

Jeg er førstegangs og er usikker på om det er kynnere jeg har. Hvordan kjennes det ut, opplever dere det når det har kynnere og vet at det er det?

Er fullgått 16 uker nå.

Dersom det er det jeg har, har jeg det kansje 5-6 ganger om dagen.

Takk for svar:)

Ha en fin helg!!

Ps: jeg kjenner ikke bevegelse enda, når kjente dere det?

Skrevet

magen blir ofte hard og stram i løpet av dagen, men er vel 5-6 ganger det gjør ordentlig vondt på siden og nederst på magen..

dere som har født før eller har ofte kynnere: er dere sykemeldt eller jobber dere som vanlig?

Skrevet

magen blir ofte hard og stram i løpet av dagen, men er vel 5-6 ganger det gjør ordentlig vondt på siden og nederst på magen..

dere som har født før eller har ofte kynnere: er dere sykemeldt eller jobber dere som vanlig?

Skrevet

dere som har født før eller har ofte kynnere: var/ er dere sykemeldt eller jobber dere som vanlig?

Skrevet

Kynnerne mine kjennes som et sug som kommer innenifra og støvsuger magen. Klarer ikke helt å beskrive det bedre. Noen kynnere kjenner jeg kunn ved at jeg tilfeldigvis kjenner at magen er hard.

Jeg er sykemeldt, men det er fordi jeg mistet gutten min i fjor etter 5 uker, men tror man skal ha en del kynnere før man blir det. Men kommer sikker ann på hvem man spør ..

Skrevet

uff så trist å høre :(

er selv sm nå, men det er pga bekkenløsning!!

Skrevet

hei :)

eg er 22+5 og har ca 20-40 kynnere kvar dag... kjem litt an på kva eg gjer på. Dette er vårt 3. barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...