Gå til innhold

Dere som er/har vært unge, single mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden greide dere og finne dere kjærester?

Jeg har jo alltid vært upopulær, men nå som jeg har blitt mor virker det som at gutter virkelig styrer unna meg..

Jeg er jo ikke ute etter å finne en ny far til sønnen min. Vil bare være litt ung og forelsket jeg også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var en gang en ung og singel mor, men har aldri vært så opptatt av å finne meg en kjæreste. Fatter egentlig ikke at noen gidder stresse med det.

Tror jeg kommer til å forbli alene, for jeg trives så utrolig godt med det :) Og jeg er ferdig med å få barn, så det er heller ikke noe stresspunkt.

Så jeg er vel feil person å spørre.

Men når det er sagt - hva får deg til å tro at det bare er unge mødre som har lyst å kjenne forelskelse?

Skrevet

Har jeg sagt at det er kun unge som vil kjenne forelskelse?

Det er den situasjonen jeg er i nå, derfor jeg spør de som er/har vært unge og single mødre.

Å spørre de litt eldre blir litt feil, siden de helt sikkert omgås personen i en annen aldersgruppe enn meg, som er mer moden enn de jeg vet om. Jeg har desverre ikke noe særlig kontakt med de rundt 23-26, selv om jeg veldig gjerne kunne tenkt meg det...

HI.

Skrevet

Jeg var alenemor et par år når jeg var 24-25 år. Det var ikke mangel på de som ville være kjærester. Og det var i allfall nok av tilbud om sex, og da særlig fra gutter på 18-20 som kun var ute etter noe uforpliktende. Glad den tiden er over!

Heldigvis møtte jeg drømmemannen etter et par år som singel og nå er jeg superlykkelig og veletablert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...