trillelille Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har så vondt i nakken....og skuldre og rygg. var hos legen igår,, fikk bare smertestillende og beskjed om å ta det rolig.... Smertestillende hjelper litt. Men nå ser jeg at jeg har en slags kul i nakken/øverst på ryggen? Er kanskje bare hoven? kjennes helt hardt ut. Tror dere det er noe skummelt? Eller kan man bare bli hoven der når man har vondt?
Gjest thricane Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 muskelknute? jeg er som en kuleramme etter årsoppgjør og perioder med mye stress og lite søvn.
Lunita_ Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 det kan jo være en muskelknute eller noe...jeg ville anbefalt deg å gå til en kiropraktor:) de vil undersøke deg første timen.
trillelille Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2010 Ok, så det trenger ikke være noe verre? fikk helt noia nå jeg, hehe.... Er det kiropraktor som er tingen? ikke fysioterapeut? Har ikke peil på slikt jeg.... Veldig glad om noen har noen råd....
trillelille Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2010 Ok, tusen takk skal prøve å få meg en time på mandag da tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå