Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SE Experia10 mini.

Stort sett fornøyd.

Minuset er at en ikke kan lagre bilder man får via mms og at den må lades ofte.

Skulle jeg byttet ville jeg kjøpt den med tastatur :)

Skrevet

Jeg har en sånn blå en med klistremerke og brunost.

Skrevet

Jeg har Nokia 5800 og er kjempefornøyd

Skrevet

sony ericsson W995, kjempefornøyd.

Skrevet

Har en gammel samsung for øyeblikket, da min gamle ble ødelagt. Skal kjøpe ny når abonementet mitt går ut i desember, tenkte på xpmini pro eller den store :)

Skrevet

SE W715... Største dritten jeg noen gang har hatt(og jeg har hatt endel mobiler!), har veldig lyst på en ny(SE Xperia mini pro, tror jeg), men prøver å spare litt inn på utgiftene, så jeg må vente litt til, så kanskje jeg kjøper en etter jul som en forsinket julegave til meg selv.. :)

Skrevet

SE Xperia mini pro :) Stort sett fornøyd, bortsett fra at den må lades ofte (men lades fort opp da).

Har forresten nesten ikke brukt tastaturet, så hadde egentlig ikke behøvd pro-utgaven.

Skrevet

iPhone 3GS

Veldig fornøyd,men sikler litt etter 4'ern da :-)

Minus for dårlig kamera.. Er heller ikke verdens beste batterilevetid,men nå sitter jeg mye og trykker på den da!

Skrevet

Satio. veldig fornøyd. minus er kort levetid på batteri.

Skrevet

iPhone 3GS...:)

Kjempe fornøyd, men som nevnt over,så har den dårlig batterilevetid og kamera... Men jeg er også blant dem som bruker den myyyye... Bruker heller den enn pc'en når jeg skal på nettet og sånn...:) Må ladde den hver/annenhver dag...

Kameraet er greit i godt lys, men ellers blir det ganske uklare bilder...

Skrevet

Hmm. Jeg vurderer en SE Xperia Mini Pro, men vet ikke helt hvor lang levetid den har? Jeg er ute etter en stilig telefon som er funksjonell og holdbar, men jeg har dårlige erfaringer med "high-tech" telefoner. De har en tendens til å bli ødelagte veldig fort, selv om jeg behandler dem riktig.

Hm, tenke tenke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...