Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 SE Experia10 mini. Stort sett fornøyd. Minuset er at en ikke kan lagre bilder man får via mms og at den må lades ofte. Skulle jeg byttet ville jeg kjøpt den med tastatur
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har en sånn blå en med klistremerke og brunost.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har Nokia 5800 og er kjempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 sony ericsson W995, kjempefornøyd.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Har en gammel samsung for øyeblikket, da min gamle ble ødelagt. Skal kjøpe ny når abonementet mitt går ut i desember, tenkte på xpmini pro eller den store
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 SE W715... Største dritten jeg noen gang har hatt(og jeg har hatt endel mobiler!), har veldig lyst på en ny(SE Xperia mini pro, tror jeg), men prøver å spare litt inn på utgiftene, så jeg må vente litt til, så kanskje jeg kjøper en etter jul som en forsinket julegave til meg selv..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #13 Skrevet 10. oktober 2010 SE Xperia mini pro Stort sett fornøyd, bortsett fra at den må lades ofte (men lades fort opp da). Har forresten nesten ikke brukt tastaturet, så hadde egentlig ikke behøvd pro-utgaven.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #14 Skrevet 10. oktober 2010 iPhone 3GS Veldig fornøyd,men sikler litt etter 4'ern da :-) Minus for dårlig kamera.. Er heller ikke verdens beste batterilevetid,men nå sitter jeg mye og trykker på den da!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #15 Skrevet 10. oktober 2010 Satio. veldig fornøyd. minus er kort levetid på batteri.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #16 Skrevet 10. oktober 2010 iPhone 3GS... Kjempe fornøyd, men som nevnt over,så har den dårlig batterilevetid og kamera... Men jeg er også blant dem som bruker den myyyye... Bruker heller den enn pc'en når jeg skal på nettet og sånn... Må ladde den hver/annenhver dag... Kameraet er greit i godt lys, men ellers blir det ganske uklare bilder...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #17 Skrevet 10. oktober 2010 Hmm. Jeg vurderer en SE Xperia Mini Pro, men vet ikke helt hvor lang levetid den har? Jeg er ute etter en stilig telefon som er funksjonell og holdbar, men jeg har dårlige erfaringer med "high-tech" telefoner. De har en tendens til å bli ødelagte veldig fort, selv om jeg behandler dem riktig. Hm, tenke tenke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå