Gå til innhold

Hvor kjøpe Reductil på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke inn på lillepille.com...

Noen som vet hva som skjer med den siden?

Andre sier på nettet jeg kan kjøpe?

Erfaringer med å kjøpe på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp piller på nettet, enten er det sukkerpiller eller så kan du risikere at det inneholder farlige stoffer og ikke minst mer eller mindre av det virkestøffet (og ev. hjelpestoff) enn originalen. Er veldig skummelt

Skrevet

Reducti er i trukket fra det Norske markedet og det er gode grunner for det.

Ikke finn på å kjøpe og bruke slik uten å bli fulgt opp av en lege.

Skrevet

Var ikke det sinnsykt dyrt?

3000 kr for 56 tabletter a 15 mg?

Skrevet

Husk nå på at om pillene blir stoppet i tollen blir de 1) tatt fra deg fordi de er ulovlige å innføre til Norge uten resept og 2) du får en saftig bot fra politiet.. Husk også at det er en grunn til at tablettene ble trukket fra markedet!! Man skal ha nøye oppfølging fra lege når man går på de og det er mange bivirkninger med disse...

Tenk deg godt om.. Er det virkelig verdt å bruke masse penger og samtidig ofre helsa??????

Skrevet

De er ikke ulovlige i Norge så vidt jeg vet??

De er kun trukket fra markedet og er under gransking. de skal tilbake på markedet igjen etterhvert...

Ikke hørt om noen som er blitt tatt i tollen grunnet reductil...

HI

Skrevet

Så lenge man trenger resept for å få kjøpt dem, og du ikke har resept for dem så kan du heller ikke innføre dem inn i landet... Sier seg selv... Ellers kunne man jo bestilt all slags godsaker på nettet som fastlegen er restriktiv med å gi ut..... (er jo en del som prøver riktignok, men mange blir tatt også..)

Skrevet

Om det blir oppdaget i tollen så blir pillene returnert.

Skrevet

Reseptbelagte medikamenter vi du ikke få utlevert om du bestiller de fra utlandet. Det gjelder også medikamenter uten resept, om de klassifiserers som legemidler.

Tollvesenet er SVÆRT nøye på hva som slipper igjennom, så dette vil jeg påstå er lite lurt å bestille fra utland.

Dessuten kan du bøtelegges om mengden er stor nok og/eller inneholder forbudte midler. I sjeldne tilfeller også politianmeldes (dette gjelder nok ikke reductil).

Råder alle til å være forsiktige eller unngå å bestille medikamenter fra utlandet, du vet ikke hva du får eller hva pillene inneholder. Dette vet jeg svært godt, da jeg jobber i fortolling. Vi ser daglig medikamenter som absolutt ikke bør inntas. Enkelte ting kan være livsfarlig!

Skrevet

Virkestoffet i reductil står på dopinglisten. Dermed er det ikke lov å innføre til Norge i postsendinger som fra Lillepille. Dersom sendingen blir stoppet av tollvesenet vil du anmeldes for innførsel av dopingmidler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...