Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Er straks 5 mnd på vei, og de siste månedene har det vært svært dårlig med sex, noe som jo er min skyld... Fikk bekreftet hvor tøft dette var for han da jeg snoket litt rundt på et forum jeg vet han bruker iblant og fant brukernavnet hans der (han bruker stort sett det samme overalt). Jeg har bekkenløsning og sliter med lite energi, det blir mye sofaligging, så jeg forstår jo at han føler han gjør mye og får ingenting igjen for det. Han tror nok han tar mer initiativ til sew enn han faktisk gjør, for han har en tendens til å begynne å stryke på meg når han er ferdig å lese for kvelden, og da er jeg enten godt på vei eller langt inne i drømmeland. Men jeg syns også at han ikke er så flink til å "bli med" når jeg faktisk tar iniativ til sex, han stryker meg kanskje litt på ryggen, men jeg må faktisk sette meg oppå han eller gi opp, og da blir det å gi opp siden å være øverst ikke er så lett med bekkenvondt. Er det noen som har noen råd til meg? Stillinger som funker bra med bekkenløsning? Noen tips for å få mer lyst?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg vil bare si at det er mye annet en kan gjøre for å tilfredsstille partneren sin enn å ha samleie. Det er mange måter å ha sex på, blant annet oralt. Ikke tving deg til å gjøre noe som ikke er behagelig. Da må dere heller prate sammen, slik at han forstår hvorfor du ikke klarer å være like aktiv som vanlig. Er han oppegående, vil han nok forstå dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå