Gå til innhold

Hjelp, mannen er narkoman!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han røyker 1-2 joint året, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, burde jeg gjøre det slutt med ham? Ringe politiet? kontakte fastlegen hans?

Kontakte barnevernet??

Hilsen fortvila meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, mest sannsynlighet er dette en tråd laget av noen som ønsker å være ironisk, eller morsom.

Men i tilfelle det ikke er det, kommer et ordentlig svar under.

En narkoman er en person som er avhengig av et narkotisk stoff på samme måte en alkoholiker er avhengig av alkohol.

Man er ikke alkoholiker om man tar et glass vin inni mellom.

Man er heller ikke narkoman om man røyker en joint en gang i blant.

Den store forskjellen er at en joint er ulovlig.

Missliker du at han gjør det, fortell han det....

Å gjøre det slutt, ringe politiet, barnevernet, fastlegen eller lignende er litt vel drastisk.

Skrevet

Neida, og man er ikke narkoman om en bruker speed en gang i blandt så lenge det ikke er hver dag... Ihvertfall ikke etter din logikk, sant?

Skrevet

ja for speed er akkurat det samme som hasj;)

Skrevet

Jeg bruker selv heroin, men bare et par ganger i uka. Dere hysteriske dibbere vil vel kalle meg narkoman tenker jeg.

Skrevet

Narkotiske stoffer begge deler. Ulovlig er det også.

Bare fordi hasj kommer fra en PLANTE som så mange hysterisk forsvarer møkka med, så betyr ikke det at det er bedre enn noe annet.

Da måtte jo fluesopp, spise eføy, og ikke minst gumle i seg avføring være helt ufarlig også da. Det er like naturlig som hasj!

Skrevet

HAHAH, ja nettop derfor jeg sier mannen min er narkoman, hvor kan jeg søke hjelp for ham? seriøst, han trenger jo hjelp!

Skrevet

Det er stor forskjell på 1-2 joint i året, og 1-2 heroindoser i uken......

Unnskyld for at jeg prøvde å svare fornuftig der oppe.

Det er jo ikke lov her på Anonym....

Skrevet

Og det er vel den diskusjonen som egentlig burde gått, om cannabis hører hjemme på lista eller ikke?!

Sirkelargumentet til hysteriske bim/dib-damer: alle som bruker hasj er narkomane, fordi hasj står på listen over narkotiske stoffer. Hasj står på lista over narkotiske stoffer fordi det kan brukes av narkomane til å ruse seg.

Skopolamin og andre "belladonnaalkaloider" gir også rus, men de står ikke på lista over narkotiske stoffer i Norge. Man kan bli så høy på dem at man tror man kan fly, også dør man når man hopper ut fra 6. etg. Blir du fersket i å spise det, skjer det ingenting, med mindre du sitter bak rattet i en bil, eller på annen måte utsetter andre for fare.

Og det er forresten ikke forbudt å spise avføring.

Skrevet

Har ikke sagt at det er forbudt å spise avføring jeg, jeg sa at avføring er like naturlig som hasj, og derfor så kan det umulig være skadelig.

Skrevet

Noe bedre svar hadde du altså ikke :)

Skrevet

Jeg vil nå påstå at jeg er mer fornuftig når det kommer til stoff enn mange andre her tydeligvis. Å påstå at det er ufarlig, og at det er greit å være kriminell bare det er et par ganger i året er latterlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...