Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har virkelig fått "ånden" (ikke den hellige) over meg i dag, har vasket rundt på kjøkkenet nå, og sitter her og vurderer om jeg skal ommøbelere i stua.. Dette innebærer at jeg blant annet må demontere og modifisere en reol, og flytte akvariet som veier ca 100 kg(med minimalt vann).. Hjelp meg til å ta en avgjørelse!?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Virker som en stor oppgave å sette igang med når man er alene om det. Jeg stemmer nei. Vask heller et sted du aldri pleier å gidde.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Jo!! Er du i siget og har tid er det greit å bare gjøre det. Lett å angre etterpå hvis du ikke gjør det.. Kan være leeenge til neste ånd siger innom på besøk;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Tja, det er jo en ganske stor oppgave.. Gubben kommer ikke hjem før på fredag, og da har jeg neppe lyst til å begynne å rokke rundt i stua.. Hadde vært deilig å blitt ferdig, og jeg kan jo høre med broder'n om han gidder å hjelpe meg med akvariet.. Men din stemme er registrert som Nei!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, jeg kan love deg at det kan bli leeeenge til ånden kommer over meg igjen! Tror jeg hopper i dusjen mens jeg tenker på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå