Gå til innhold

Samboer har aldri tid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har aldri tid til å være sammen med meg. Vi bor sammen (snart 7 år) og vi ser hverandre hver kveld når han kommer hjem fra jobb. Selv om vi bor sammen, så er vi liksom ikke sammen. Han har lange dager og kommer hjem rundt kl 20-21 hver kveld. Han har også begynt å jobbe i helgene på kveldstid. Den ene dagen han har fri, vil han være sammen med kameratene sine.

Samboeren min tenker , at siden vi bor sammen så er vi jo sammen. Vi ser jo hverandre hver morgen og hver kveld.

Tiden går fort og jeg er 7 mnd på vei, førstegangsfødende. Jeg føler meg så enormt alene. Jeg er sikkelig lei meg og skjønner ikke hvorfor han ikke vil ta seg tid til oss.

Jeg vet at han elsker meg og han sier det hver dag, men det er liksom ikke nok at han bare sier det.

Jeg har prøvd å snakke med han flere ganger, om at han må begynne med å prioritere forholdet vårt. Da blir han sikkelig irritert og sier , du aner ikke hvor mye stress jeg har.

Jeg har sluttet å spørre om vi kan gjøre ting sammen i helgene, for jeg vet at det bare blir en sur mine. Jeg har sluttet å fortelle han om hvordan det føles med babyen i magen. Jeg har sluttet å snakke om hva vi trenger ang. innkjøp til babyen. Jeg rett og slett nesten sluttet å snakke med han. Det rareste er at han virker mer fornøyd, når jeg "holder kjeft" enn når jeg snakker til han.

Jeg føler nesten at han er drittlei av meg, det er ikke en god følelse.

Jeg er sikkelig lei meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at han jobber så mye da? Er det for at dere trenger mer penger, eller er det for at noe må bli ferdig før babyen kommer eller er det rett å slett for å slippe å være hjemme?

Hva skjer om du ikke er hjemme en dag han kommer hjem da? Hva om du gjør ditt en stund bare for å se hva som skjer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...