Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 klarer liksom ikke helt å finne ut om jeg liker det eller ikke. Mannen min vil så gjerne ha det til gutten vi venter....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Takk Hmm.... er liksom ingen som heter det synes jeg, og tenker at det kanskje kan bli litt rart.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Det var et kult navn! Kjempetøfft. Men det høres kanskje ut som en litt slem person ? hehe... Så kommer det jo litt an på hvor dere bor ? I stavanger f.eks uttales det kanskje Grrregårrr
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 hehehe... ja det er et godt poeng. Ingen av oss skarrer på r'en da. Og vi bor på østlandet og har tenkt å bli her. Så mye man må ta hensyn til når det gjelder navn!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Veeeeldig stlandsk navn, er selv bergenser så uttalen av det navnet blir ikke særlig pent når jeg tar det i min munn ;-) Men jo, med østlands dialekt er det jo fint
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Takker for svar... Men er det noen som vet om barn som heter Greger liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå