Gå til innhold

hva synes dere om navnet Greger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer liksom ikke helt å finne ut om jeg liker det eller ikke. Mannen min vil så gjerne ha det til gutten vi venter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) Hmm.... er liksom ingen som heter det synes jeg, og tenker at det kanskje kan bli litt rart.

Skrevet

Det var et kult navn! Kjempetøfft. Men det høres kanskje ut som en litt slem person ? hehe... Så kommer det jo litt an på hvor dere bor ? I stavanger f.eks uttales det kanskje Grrregårrr

Skrevet

hehehe... ja det er et godt poeng. Ingen av oss skarrer på r'en da. Og vi bor på østlandet og har tenkt å bli her.

Så mye man må ta hensyn til når det gjelder navn!

Skrevet

Uff, nei. Liker det ikke.

Skrevet

Veeeeldig stlandsk navn, er selv bergenser så uttalen av det navnet blir ikke særlig pent når jeg tar det i min munn ;-)

 

Men jo, med østlands dialekt er det jo fint

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Et av mine favoritter.

Skrevet

Takker for svar... Men er det noen som vet om barn som heter Greger liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...