Gå til innhold

Når prøver man igjen?


Pogoled

Anbefalte innlegg

Jeg var 5+2 på vei, men mistet på torsdag:(

 

Vi vil så gjerne ha barn og ønsker å starte opp igjen fortest mulig, dersom det går som vi ønsker kommer vi da i juliklubben. Jeg venter altså eggløsning rundt 21. oktober, men lurer på om det er for tidlig å starte opp igjen da?

 

Skal til legen på søndag(!), og da skal han vurdere om alt er ute eller om noe må gjøres. Etter som jeg forstår er det dette det står og faller på om vi kan begynne igjen.

 

Det skal sies at jeg ble inseminert forrige gang, og skal bli det igjen. Mulig det har en innvirkning og...?

 

Men generelt sett, når starter man opp igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest isimagen

Jeg mistet på mandag 11.okt, og har fått beskjed om å vente til eggløsningen som kommer etter neste menstruasjon.

 

Det er fordi kroppen blir "nullstilt" etter en SA og trenger litt tid på å komme i rytme, i tillegg er det noe infeksjonsfare så lenge ikke "såret" i livmoren etter embryoet har grodd helt.

 

Men du har helt sikkert fått beskjed om dette av legen din når, eller? Regner med du blir godt fulgt opp iom at du blir inseminert?

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fikk beskjed om å vente til etter neste mens. Det er sikkert lurt som du selv sier.

 

Da kommer vi vel kanskje i augustklubben begge to etterhvert da???

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jaaa, jeg håper virkelig det.

Føler at jeg bare blør og blør - det tar liksom ingen ende. Er på 10. dagen i dag. Tenkte å ringe legen og høre i morgen. Helst vil jeg jo bare komme i gang. Føle at jeg har begynt på ny syklus i det minste...

 

Vet ikke om det interesserer deg, men jeg fant en norsk forskningsrapport om utskrapning ved SA. Der står det endel info som er kjekt å vite.

http://www.tidsskriftet.no/?seks_id=410670

 

Lykke til til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...