Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Er gravid men merker ikke noe tretthet.. lurer på om det er noe galt... tusen takk for svar!!!!
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Nei. Med førstemann var jeg så trøtt at jeg kunne sovne stående i kassakøen, men med andremann var jeg veldig pigg og opplagt. Så det er ikke noen fasit på det :-)
LinnisR83 Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Det er veldig individuelt. Med nr 1, var jeg våken og opplagt hele svangerskapet helt mot 3-4 uker før fødsel/ks.Jeg fikk faktisk litt ekstra energi fra ettellerannet sted. Veldig i 100. Nå med nr 2, har jeg aldri kjent så sterkt behov for å sove og slappe av i hele mitt liv! Det er helt forferdelig! Står opp om morgenen og spiser frokost, dusjer, og da er jeg så trøtt at jeg må gå å legge meg en times tid igjen. Og slik ruller hverdagen. Jeg er nå i uke 22 og håper det blir bedre fremover. Men som sagt, med nr 1 var jeg høyt og lavt helt til uke 35. Så jeg tror ikke det er noe galt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Tusen takk for svar damer!!! Nå føler jeg meg myyyye bedre.. var bare så beskymret )))
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Med førstemann merket jeg aldri noe ekstra tretthet. Da hadde jeg omtrent ikke symptomer i det hele tatt. Var i toppform hele graviditeten Denne gang er jeg mer trøtt og blir fortere sliten. Men jeg tror det henger mye sammen med at vi har hatt en del søvnproblemer med nr 1, og hadde søvnmangel og var generelt sliten pga dette når jeg ble gravid igjen. Nå er søvnproblemene på bedringens vei, og jeg får sove hele natta hvertfall 3 netter pr uke. Men trenger en del søvn merker jeg, jeg føler meg aldri helt uthvilt. Etter en dårlig natt fungerer jeg dårlig neste dag.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg var kun trøtt i en periode i andre trimester. Er i tredje tri nå, og er utrolig nok ikke trøtt selv om jeg blir holdt våken halve natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå