Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har truffet en fantastisk mann, men jeg har aldri kjent eller møtt et menneske som er så positiv innstilt hele tiden. Uansett hva som skjer finner han løsning, det er ikke noe som heter problemer. Han krangler aldri, han klager aldri, og jeg blir litt irritert til tider så positiv han er Men er veldig veldig glad for jeg har en sånn mann også da... Han er jo ikke perfekt for det om, han har adhd, men trodde aldri man kunne ha adhd og være sååååå "positiv" og rolig mentalt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 så deilig da! Det er så godt å forholde seg til mennesker som mener at problemer er til for å løses. Heller det enn en sur gubbe som går i vranglås når livet butter litt! Heldig, heldig, heldiggris er du som har funnet enn slik mann! )
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Huff da hehe, synes det skal kreves mye positivitet for å leve med meg også. Kan være litt opp og ned ganske lett i humøret, og desverre er det ikke mange menn som takler meg. Men han takler meg kjempefint, og er faktisk ganske impressed. Merker å være med ham gjør meg mye blidere og få meg til å tenke mer positivt på livet :-) Husker da vi var på ferie og jeg var så redd for å fly at vi ikke kom oss på flyet, da sto jeg igjen med verdens dårligste samvittighet og grein på flyplassen med sambo. Han synes det var helt ok, og trøstet meg og vi fikk kjøpt nyye men dyyyre billetter noen dager senere.. :/
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Hvis du tenker noe i den duren som at han er for god til aa vaere sann, saa er han sikkert det. Bare til opplysning
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Det gjør jeg ikke, hvorfor skulle jeg gjøre det? Du mener at han kanskje har noen mørke sider? Som jeg skrev her;) Han er ikke perfekt for det om han har sine andre sider, han er impulsiv siden han har ADHD, kan si teite ting til tider og bli litt flau hehe. Men det jeg sier er at han er utrolig positiv og støttende. Perfekt er han ikke :-) Det er ingen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå