Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har lenge ønsket meg nye pupper. Jeg gikk veldig mye opp i vekt da jeg ble gravid, fikk veldg store pupper da jeg ammet, gikk ned 30 kg og nå har jeg ganske slappe pupper, mye hud osv. Jeg har vært hos kirug minst to ganger for å diskutere dette.. Han anbefalte brystløft så innlegg. Jeg drømmer om å ha faste spenstige pupper, og vil gjøre det for min egen skyld. Er lei av å ikke gå i bikini, gå med fine bh´er og rett og slett føle meg vel. Samboeren min sier han støtter meg fullt i dette og vet jeg har bestemt meg for å gjøre dette, han spøker ofte om hvordan han gleder seg til å se de nye puppene osv. Jeg blir alllltid sur når han sier det, for det virker som de jeg har nå er ikke så fine. Jeg synes jo det selv, skjønner ikke at jeg tar meg så nær når han spøker om puppene og nevner nye pupper. Han har også sagt han har en ting for silikon pupper, og det liker jeg heller ikke!! Skjønner ikkke hvorfor jeg reagerer sånn???
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Du trenger en bekreftelse på at han liker kroppen din slik den er nå, så enkelt er det. Forklar han det....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Det gjør han.. Han sier jeg har nydlig kropp og han elsker meg som jeg er.. Og han synes jeg er ekstremt attraktiv, silikon pupper er bare 'bonus' som han sier det..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå