Gå til innhold

Invitert på fest med noen venninner :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på skole med, jeg har etter jeg fikk meg type blitt så "kjedelig" og foretrekker å være hjemme om helgene og jobbe istedenfor å gå ut med venner. Litt bekymret for jeg har blitt a-sosial.!

Nå ble jeg invitert på en fest ikveld med 4-5 kjempeskjønne jenter, og fått vip biletter til et utested, har ikke så mye penger og jeg blir så fort brisen om jeg drikker / glemmer fort, og tenker på hvor stress det blir å komme seg hjem etterpå. Har lyst å gå men føler meg ikke motivert for det liksom.

Burde jeg t a meg en tur ut? har jo barnefri, og typen skal besøke en kompis også... hmmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det bør du unne deg!:)

Skrevet

Hehe får liksom dårlig samvittighet også, tenker har mye å gjøre med jobben osv:-)

Skrevet

Med tanke på at motivasjonen for venne tid ikke er der, så ville jeg nok fortet meg ut med dem jeg ja, etter min mening (og jeg sliter med sosial angst) så er dette første steg til å bli totalt a-sosial, og kan bli værre senere.

Det vil være et ork å komme i gang, men du kommer nok til å få det moro, og om ikke, vær med dem en stund, føler du at humøret ikke tar seg opp, så kan du altids dra hjem igjen, da vet de hvertfall at du setter pris på å være med de, og du har prøvd :)

Skrevet

Ok, da gjør jeg det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...