Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Hvordan vasker dere den? Jeg skylder den veldig godt i varmt vann mellom hver gang jeg har tømt den og med litt håndsåpe når perioden er over. Er dette bra nok? Lekker det aldri noe for dere? Syns av og til at det lekker litt,har jeg satt den inn feil da? Og jeg kan kjenne den litt av og til, skjønner ikke de som helt glemmer den vekk?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Desinfiserer den med "dildo-rens" etter hver periode, ellers vasker jeg den i varmt vann.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 ok. Er det noe annet jeg kan bruke som funker like bra,og som ikke er så flaut å gå å kjøpe.? Hva gjør dere andre?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 dildorens er da ikke flaut? det er jo bare sprit...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Ikke noe flaut med å kjøpe "dildo-rens", om du tenker på det å skulle gå inn i butikken, så har oss i mellom nettbutikk hvor du kan kjøpe det, da kommer det i anonym pakke i posten Kan også kjøpe desinfiserings (slik det skrives?) såpe på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Forstår heller ikke hva som er falut med dildorens....men for all del.... Du kan gå på apoteket og be om sprit som desinfiserer, forklar hva du skal bruke det til.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 Forstår ikke helt at dildorens er flaut, men hvis du ikke vil gå på kondomeriet er det en haug med plasser du kan bestille på nett og få det i posten i nøytral pakke. Eks: http://www.lyst-lek.no/product_info.php/cPath/22_50/products_id/453 De leverer i helt nøytrale pakker.
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vasker den med varmt vann og såpe, og så med litt håndsprit (kjøpt i dagligvarebutikk). Jo, det lekker litt for meg noen ganger, derfor bruker jeg alltid et truseinnlegg samtidig. Noen ganger kjenner jeg, når jeg tar den ut, at det er fordi den ikke sitter helt riktig, andre ganger vet jeg ikke hvorfor. Men så lenge det dreier seg om dråper så bryr jeg meg ikke om det. Jeg kjenner ikke at den sitter inne. Er du sikker på at du setter den inn riktig? Prøv å vinkle den litt framover, og klipp evt enda mer av stilken. Jeg har bare 2-3 mm stilk på min Det er også mye lettere å sette den inn om du bretter på en annen måte enn c-brett. Jeg bruker brettemetode nr 2 i denne linken her ( push down) og det funker mye bedre for meg. http://community.livejournal.com/menstrual_cups/453392.html Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #11 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har et syltetøyglass som jeg putter koppen i, og heller over kokende vann. Bruker dette glasset kun til det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #13 Skrevet 9. oktober 2010 Dere som har litt problemer med lekkasje, hvilket merke bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #15 Skrevet 9. oktober 2010 mooncup er en av koppene med aller lavest kapasitet. På denne linken er det en oversikt over ulike merker med kapasitet osv. http://community.livejournal.com/menstrual_cups/1285963.html#cutid1 Hvis man har lette blødninger funker det jo fint. Lekker den når den er full eller før den er full? Det kan være mange grunner til lekkasje, jeg anbefaler dere å ta en titt på menstrualcups.org Der står så å si alt man lurer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå