Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Beklager,jeg syns virkelig ikke noen skal hete Carosandra Elsebeth. Og det passer overhodet ikke sammen med Sigrid. Skal du ha en jordnær jente (Sigrid) og en prinsesse (Carosandra)??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Helt enig med anonym over her. INGEN burde hete Carosandra Elsebeth -samme søren hva søstra eller broren heter. Begge navnene er grusomme alene, og enda værre sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 nn 09:04 her. Nei, det var ikke ironisk ment. Hvorfor skulle det være det? Skrev meningen min om de to navnene. Sigrid synes jeg er nydelig, forresten:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg trodde også det var et tulleinnlegg! Men hvis det ikke er det, så er svaret på spørsmålet: NEI!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Du kan, men du bør ikke... Hilsen en Sigrid.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #10 Skrevet 9. oktober 2010 Er et ekstremt spesielt navn. Carosandra Elsebeth. Jeg personlig syns ikke det er pent navn, et navn jeg ikke ville gitt til mine barn. Sigrid er jeg heller ikke så begeistrert for men det er finere enn det andre navnet. Hvorfor ikke Caroline Elisabeth? Litt penere og ikke fult så spesielt :-) Uansett, husk bare at det er barnet som skal ha det navnet restena v sitt liv....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #12 Skrevet 9. oktober 2010 Håper virkelig du kødder! Men du kan jo tipse Märtha og Ari i tilfelle de får en datter til.. på et eller annet tidspunkt må de jo også slippe opp for latterlige navn..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #13 Skrevet 9. oktober 2010 Blir omtrent som søskenparet Jàckquelinè-Àngèlicà og Even. Dårlig kombinasjon..! Carosandra høres ut som en hvit perserkatt!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #14 Skrevet 9. oktober 2010 Hihi.. det var en god ide.. Skal sende et brev til Märtha jeg Og jeg tulla ja.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #15 Skrevet 9. oktober 2010 Beklager om jeg tråkker på noen tær her, men for et FORFERDELIG navn! Sigrid synes jeg er nydelig, men Carosandra Elsebeth??? Grusomt... Synes synd på den som evt. kommer til å hete noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #16 Skrevet 9. oktober 2010 Visste du tulla, ingen vil vel sine små så vondt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #17 Skrevet 9. oktober 2010 Er dette et tulleinnlegg??? Snakker om å ha skiftet smak i navn 100%?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå