Gå til innhold

Endelig lørdag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått barnevakt!!

Om noen timer kjører vi den åh så lange veien inn til Oslo. hihi... Vi skal shoppe, spise lunsj på Pascal, spa me massasje, sjekke inn på Christiania, se ballett på operaen, spise en herlig middag og sovne i en myk seng....

og det allerbeste.... våkne uthvilt i morgen tidlig :)

Oh lykke!

Gleder meg som en liten unge til julaften...det er så ufattalig mange butikker jeg skal innom for å kjøpe kakestæsj....

Håper dere alle får en strålende lørdag ;)

Hva skal dere finne på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du rik eller? :)

Vi skal mest sannsynlig gå tur til "andedammen". En dam vi så noen ender engang. Ha med niste og kose oss i det fine høstværet.

Kose dere masse.

Fin blogg forresten!!

Skrevet

Det hørtes deilig ut.

Vi venter på lønn som kommer tirsdag (ingen penger på meg siden mai, så etterlengtet). Vi skal være økonomiske og sosiale med min far, kjører av gårde dit om noen timer (ikke så langt altså, men kjøreavstand) og så skal vi gå en tur med ham i byen hans, eldste skal få kjøpe seg noe lørdagsgodt og herje rundt. Det blir bra.

Så er det hjem, evt barnetv og rogan josh med linser til middag. lakris og serier til kvelden. vi er skikkelig kjedelige i helgene:)

Skrevet

Vi skal rydde ute. Det flyter med leker overalt, og grillen kan vel pakkes vekk hehe =P

Blir det skikkelig godt tipper jeg det blir en sen lunsj i parken.

Så skal vi handle litt lørdagsgodt til barna og noe godt til middag =)

Kose dere masse i Oslo, det hørtes bare helt herlig ut det der =P

Skrevet

Du skjønner at det er en gang i skuddåret at vi får barnevakt ;)

Og med en mann som har bodd mer på hotell enn hjemme så vanker det til tider bonusovernattinger ;)

Takk for titten på bloggen ;)

Gjest irismor
Skrevet

Hei søta =o)

Ingen som fortjener dette mer enn deg akkurat nå.

Jeg er ferdig pakket og venter bare på morgendagen. Er så spent og klar for årets elgjakt.

Dagen i dag blir ikke så spennende. Må ut å kjøpe hvitvask til vannkoppene som har inntatt kroppen til minsta.

Vi skal ta noen kosedager i november, da skal vi bruke opp bonuspoengene til kjekken. Kjekt med bonusordning på overnattinger når han først har 200 reisedøgn i året.

Ringer når jeg har felt min første ;-)

Kos deg og hils gubben og nyt hverandre =o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...