Gå til innhold

Hjelp!!! Hva kan jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo dro ut i går kveld sammen med en kollega, de skulle på konsert. Han har fortsatt ikke kommet hjem, når jeg ringer kommer jeg bare til mobilsvar og jeg er kjempestressa, sint og redd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittsekk. Han er nok med en jente vil jeg tro.

Skrevet

Det kan jeg virkelig ikke forestille meg. Han er ganske deppa for tida, redd det har skjedd han noe.

Skrevet

Ja, men jeg vet ikke hva han heter... Hadde jeg visst det hadde jeg ringt for lenge siden.

Skrevet

Ring jobben hans og få nummeret til kollega hvis mulig.

Skrevet

Han har kanskje havnet på et nach eller noe.. Og kanskje sovna på sofan..

Husker min ex gjorde det, å så sinna jeg ble for jeg var jo redd siden han ikke tok tlf. på morgenkvisten, å hadde vært på båttur! Grusomt irriterende..

Håper du får tak i han snart, og at det ikke har skjedd noe alvorlig.

Skrevet

Har han våknet og kommet seg hjem ennå eller liger han og sover på nach fortsatt?

Mannen her i huset gjør alltid sånt når han drikker, så nå drikker han ikke mer.

Skrevet

HI her.

Han kom hjem i 0800-tida i dag tidlig. Fy faen så sint og redd jeg var!!!! Han hadde vært på nachspiel -han, kompisen og to damer han ikke kjente fra før. Tror ikke at han har vært utro, det føler jeg meg 99% sikker på. Men det at han ikke ga beskjed gjør meg lynende forbanna. Mobilen hadde gått tom for strøm, men jeg mener at han kunne lånt en mobil og gi beskjed. Han la seg flat i dag, men jeg har liksom ikke klart å være som vanlig - så da ble han sur og sint istedet i kveld. Dette var absolutt verste tenkelige tidspunkt for et forhold som skranter som bare det..

Men, det var ihvertfall oppdateringen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...