Gå til innhold

Tror venninna mi er sjalu....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt kontakt med en helt fantastisk fyr, som jeg holder på å bli kjent med.

Venninna mi er samboer, men virker ikke som om de har det greit, venninna mi er ofte sur, virker ikke veldig forelska(de har ikke vært sammen lenge) og på meg så kan det virke som om ho ikke er kommet over xen sin.

Men så er det han her mannen jeg har litt kontakt med da. Hun rådet meg til i dag å ikke reise til han, for det kunne bli sårt og rart(hæ?) og masse annet fjas, hun mener på at han liker meg, og det føler jeg å han gjør, men han er livredd.

Hun vil hele tiden kontrollere hvor jeg er, om jeg har snakket med han, osv osv... NÅ begynner det å bli litt mye syns jeg.

Begynner faktisk å lure på om ho egentlig vil ha den mannen. Hun er absolutt ikke hans type, så det er ingen trussel for min del... Men syns nå det er litt ekkelt likevel...

SÅ jeg lurer rett og slett bare på om jeg skal vise ovenfor henne at jeg "gir faen" i den mannen eller om jeg bare skal gjøre som jeg har gjort til nå.... Jeg skal ikke gi faen i han, men la hun tro det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere? Dette virket svært umodent fra begge sider. Hvorfor i alle dager skal du late som om du gir faen i ham bare for å slippe hennes innblanding? Da sier du til henne at hun ikke skal blande seg, ferdig med det. Dramalama......

Skrevet

Jeg ville nok heller vist henne at jeg hadde gitt faen i hennes mening om saken, og fortsatt å være like interessert i mannen:) Det er ikke din feil eller ditt problem at hun ikke har et godt forhold til samboern sin for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...