Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg sliter kun med denne siden, alle andre sider fungerer som normalt. Det tar en evighet å trykke meg inn på innlegg og en evighet å svare på dem...føler jeg er tilbake på 90 tallet ;-) Er det noe spesielt program som må oppdateres for at denne siden skal fungere optimalt? Jeg bruker firefox hvis det skal ha noen betydning....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Sånn er det her også ikveld!! godt å høre det ikke bare er hos meg det er sånn, hehe, for da er det nok internettsiden det er noe lægg med.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Bruker også firefox og har hatt samme problemer tidligerei kveld, men nå virker alt som det skal:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Hadde samme problem tidligere i kveld, nå funker siden som den skal igjen her..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har også hatt det problemet i kveld og jeg bruker Chrome.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Flott, da er det sikkert ikke PCen min som svikter ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå