Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Mannen er ute med gutta og her sitter jeg med støvsuger på full guffe for å lage masse støy, vogna i stua og vugger den hysterisk frem og tilbake! Hurra for kolikkbarn!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 he he he he tror jeg ville droppe hysterisk, og gå over til rytmisk!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, du sier noe... Har endelig rammlet hjem fra jobb ( har vært på jobb siden 0630), måtte jo innom svigers å hente to sovende barn på vei hjem som protosterte vilt på å våkne. MEN nå har de sovnet det er igjen 44 min av fredagen som jeg skal nyte.. GOD helg og håper at lille tull snart vokser av seg kolikken
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 vet det er ikke noe trøst, men d går over!Vi har nettopp hatt vår periode med kolikkbarn, stanset gradvis når hun ble 3 mnd:) vi prøvde ALT...terapauter i alle former og divesre andre ting, vår erfaring er at det må bare gå over av seg selv...:S føler så utrolig med deg...er så slitsomt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå