my&E *mistet vår datter* Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Nå er vi i 5 pp (uka kom idag) og jeg blir så skuffet hver gang det ikke har skjedd noe... kroppen er sliten og hodet enda verre... Noen der ute som har noen gode råd til å gjøre ventetiden kortere?
mia engel&fia frøken Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 trist historie du har,har opplevd dødfødsel selv. hadde jeg hatt et super tips skulle du fått det, men syntes selv jeg har prøvd alt uten hell.. lykke til, kjenner skuffelsen over uka.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Vet alt i verden nå vil være at testen er positiv og at alt skal gå bra. Men selv om det er skikkelig vanskelig så ta et steg tilbake og bare pust. Ventetiden blir ikke kortere, syklusene kan virke lengre og alt blir bare feil. Du sliter deg selv og partneren din ut mer ved å holde det gående. Prøv å slapp av, gi deg selv pleie smell the flowers Er grusomt det som har skjedd deg. Men ikke dvel mer på tankene du går med, lev her og nå og husk å puste!
Rime Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Huff er ikke lett dette. Er selv i 10 pp med en MA i juni, og jeg må erlig innrømme at humøret går litt opp og ned, men jeg prøver å fokusere på å være positiv og bare tenke på at det en dag blir våres tur også. Men jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg prøver å fokusere på andre ting også og late som om vi ikke er prøvere. Du skal se at det blir deres tur også etter hvert. Lykke til i alle fall og håper du klarer å holde motet oppe!!
Rime Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Må bare si en ting til. Jeg har ikke opplevd døfødsel Føler veldig med deg, håper som sagt ikke at du mister troen og håper du klarer å holde motet oppe!!
my&E *mistet vår datter* Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2010 tusen takk for svar. Det hjelper godt å få medfølelse av andre frustrerte som er oppgitte eller sliter med tanker som jeg. Man føler seg jo til tider desperat... Håper at det blir min tur til å bli utøvende mamma snart... synes det bare er så vanskelig å vente på. Jeg har jo faktisk forberedt meg og ventet på babyen min i over et år... derfor det føles så håpløst nå.
madame Mim Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 føler med deg i sorgen.. Fødte en sønn nå i august som døde en halv time etter fødselen.. uff. Ønsker deg lykke til med prøvingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå