Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Idag trodde jeg at samboeren min var utro. Det var det første jeg kom til å tenke på da jeg tok ham i lyving om at han måtte jobbe overtid førstkommende onsdag. Merket på hele han at han ikke snakket sant. Tilslutt røpte han seg fordi jeg nesten var på grininga, og sa at han skulle på teorikurs til MC lappen. Dette skulle egentlig være en overraskelse, slik at han kunne ta meg med på motorsykkeltur til sommeren. Jeg reagerte først med å bli sur fordi han skulle bruke penger på noe slikt uten at han hadde prata med meg, men så fortalte han at når han skulle ta det over så lang tid så ble det ikke store summer pr. mnd. Han har fra før både bil og lastebil lappen, så MC lappen blir ikke kjempedyr, rundt 12-13 000 tilsammen. Hvordan hadde dere reagert hvis deres samboer/type ville at dette skulle være en overraskelse, men dere tok ham i lyving (bortforklaring)? Jeg er jo glad for at han ville overraske meg, men samtidig litt skuffa siden jeg føler jeg tok ham i lyving og siden han i tillegg ikke prata med meg om å bruke såpass mange tusen på dette. Vi har ikke helt felles økonomi. Vi betaler hver våre ting, men denne MC lappen går ikke ut over noen av de faste utgiftene våre.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 MÅÅÅ han fortelle deg hver minste ting da? Tar du sånn på vei over en sånn filleting virker det jo som du leter etter noe å bli sur for. Gjør du det? Leter etter en unnskyldning for å gå på en slik måte at det virker som det er han som er "the bad guy"? Det er mye slemmere å gjøre det slik enn å bare være ærlig...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Nei,jeg hadde ikke reagert på noe som var en overraskelse til meg.Og siden det skulle være en overraskelse,måtte han jo komme med en hvit løgn da,det var jo ikke vondt ment! Så lenge dere ikke har felles økonomi,og det ikke går utover andre felles utgifter,er det vel hans sak om han vil bruke penger på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå