prinsesse & lille spire Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 prinsessa vår ble født onsdag 06.10.10 2500gram og 45 cm lang. termin er egentlig mandag 11.10, men vannet begynte å gå om morningen på onsdag. dro innover på føden kl 14 for en kontroll. skulle føde på fødeloftet (kun for "grønne svangerskap" eller "friske". da snuppa sin hjerterytme lå litt for høyt ble jeg flyttet ned til vanlig fødeavdeling. helt greit for meg. hjerterytmen sank til vanlig nivå, men når jeg etterhvert begynte å få sterke og regelmesseige rier dalte hjerterytmen kraftig ned for å gå opp på vanlig nivå når ria var over.... slike fall kan være ok,men ikke for mange. vi fikk flere å flere slike og da jeg hadde kommet til åpning på 5cm, tok legen den store avgjørelsen og sendte meg på haste snitt, det var ca kl 21.40 og 22.16 ble prinsessa vår forløst med keisersnitt var ganske kaotisk i slutten med masse mennesker rundt meg, men hadde en fantastisk legestudent som holdt meg støtt og stadig i hånda og forklarte hva som skjedde! Mannen min fikk være me på selve snittet bak forhenget med meg og vi fikk holde å kose med prinsessa med en gang før de vasket henne litt å sånt i etterkant har de fortsatt ikke svar på hvorfor hjerterytmen dalte, for snuppa er hekt frisk og alt annet var også ok . syns at det ble en flott fødselsopplevelse tross komplikasjoner. og i morgen etter 3 dager på barsel får vi dra hjem til en stolt storesøster! hurra lykke til alle damer her inne!!! og blåser fødestøv til alle som vil ha
enits40 Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Gratulerer så masse med prinsessen! Så deilig at fødsel er overstått og at alt er bra med dere begge!
Voyeur Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Gratulerer så masse! Så fint at hastesnittet ble en fin opplevelse, og at du hadde en legestudent som "guidet" deg gjennom det, var sikkert en flott opplevelse for studenten også! Kos dere masse med den lille keiserinnen, og lykke til videre;)
indigo25 Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Gratulerer og lykke til med tiden fremover:)
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer med den lille prinsessen Suger til meg litt fødestøv og ønsker dere lykke til videre!
cadence Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer så mye:) Kos dere så masse, og lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå