Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg var på jobb til klokka 3 i dag, deretter ble jeg med en venninne for å handle vinterjakke. Snakket med mannen rett etter jeg var ferdig på jobb, sa vi skulle innom å handle jakke på kjøpesenteret. Når vi var der gikk tida fort, vi gikk rundt i mange butikker og glemte helt tida. Kom ikke hjem før rundt 7 i kveld.. Når jeg kommer hjem er mannen driiiitsur og sint, og spør hvor faen jeg har vært så lenge?! Sier jeg trodde han forstod at vi bare shoppet, men da sier han at jeg kunne ha ringt. Han hadde nemlig ringt uten å få svar (men da var jeg nesten hjemme igjen). Resten av kvelden har det vært dårlig stemning, nå har han lagt seg. Skal nevnes at barna er på overnatting hos besteforeldre, de hentet dem i barnehagen tidlig i dag. Trodde bare han var glad for noen timer for seg selv jeg:(
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg hadde også blitt sur om jeg hadde vært mannen din.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 "Å dra en tur på senteret for å kjøpe en jakke" er sannsynligvis en veldig konkret oppgave, som for ham ville tatt maks 15 minutter. Det er ikke så lett for ham å gjette seg til at dette er en del av et mye større rituale, som for deg og venninnen din tar flere timer. Du burde ha sagt fra at du skulle slarve og henge litt på senteret, isteden for å gjette deg til at han skjønte at det kunne ta lang tid. Sett deg i hans sko: Han sier til deg: "jeg skal bare stikke innom en komis å låne en cd". En aktivitet du ser for deg at vil være kortvarig. I steden viser det seg at han og kompisen skulle høre gjennom diverse cder og diskutere disse over pizza og brus, og at han kom hjem fire timer senere. Han hadde sikkert satt pris på noen timer alene dersom han var forberedt på disse timene, men når han har sett for seg at dere har barnevakt for å få kvalitetstid sammen, og han isteden blir sittende hjemme og vente på deg hele kvelden skjønner jeg godt at han er sur.
Sweet Amber Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg hadde nok forventet å få beskjed om at du blir borte så mange timer. Når du sier du "bare skal innom senteret" etter en bestemt ting høres det jo ut som om du straks er hjemme. Med det sagt så synes jeg det er unødvendig å bli så sur at hele kvelden er ødelagt...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg hadde også blitt litt sur hvis det var mannen min som ble borte i 4 timer for å kjøpe en jakke,når vi endelig hadde hatt litt alenetid... synes du skel gå inn til han og gjøre det godt igjen jeg;)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg forstår at jeg burde sagt ifra, glemte meg rett og slett ut..tiden gikk så fort, glemte helt ut at klokken var så mye. Men jeg stikker ofte bortom kjøpesenteret for et småærend, og blir et par timer, så dette er jo noe ha er vant med og aldri har sagt noe på.. Hadde han bare sagt at jeg burde gi beskjed hadde det vært helt greit, men han ble kjempesint:/ Det er det jeg reagerer mest på. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Forresten gjør han det selv også, stikker bortom broren og sier han blir der en liten stund, for så å bli der hele kvelden! Men han sier det blir noe annet, siden jeg vet hvor han er da. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Hvis dette er noe du gjør ofte er sikkert sinnet et uttrykk for en irritasjon som har bygget seg opp over tid. Kanskje han ble ekstra lei for det idag fordi han hadde gledet seg til denne kvelden sammen.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Han har aldri blitt det minste sur for at jeg stikker på kjøpesenteret i et par timer før... om han har gledet seg til en alenekveld vet jeg ikke noe om. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #10 Skrevet 8. oktober 2010 kanskje han ble sur fordi han hadde sett frem til at dere skulle være alene og ville tilbringe tid med bare deg, kanskje han hadde planlagt noe som gikk i vasken også? prøv å gjør det godt igjen :) lykke til! ps. jeg hadde blitt sur om mannen min hadde blitt borte i 4 timer utenom å si ifra..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Du har ikke noe å si unnskyld for. Be han ta en lykkepille å komme seg videre i livet. Finnes værre ting å bli irritert for. Drit i hele greia du D hadde det bra, livet stopper ikke selv om man finner seg en mann
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #12 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg forstår ikke hvorfor han er sur hele kvelden for noe sånt.. og jeg var hjemme 7, det er da ikke akkurat langt på kveld! Vi sitter alltid oppe til 1-2 i helgene også. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå