Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er ingen svoren fan som dere sikkert skjønner... Og ville bare høre hvem dere andre synes skal gå videre eller ut her jeg sitter og nerder en fredagskveld.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Enig...hehe..tror kansje Gustav blir stemt på av litt sympati..siden han er annerledes.. Men likte ikke Hans heller..synes gruppa var bedre... Og Tanita sang falsk i dag!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Helt enig ! Herregud mannen har jo sjarm på et vis, men synger surt så det holder... Liker MO , en ekte artist (selv om han overregarer litt innimellom)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Sannsynligvis en del sympatistemmer, ja. Foretrakk Hans fremfor gruppa jeg da. Hihi. Men tror ingen av dem har sjans å vinne X-faktor uansett. Annsofi er foreløpig min favoritt. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Hahaha! Så enig! Mo er dødskul på scenen men blir skikkelig flau av de dramafaktene hans når han får tilbakemeldinger. Be a man, for pokker! ;p
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Ja skikkelig pinlig , dramatiserer noe voldsomt. Tror mentor blir litt flau hun også hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, enig.. Han synger jo greit, men synes han burde ha dratt hjem idag. Så dyktig er han dessverre ikke..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg liker Ole Gustav jeg:) Humøret hans smitter over på meg hvertfall:) Han elsker det han gjør, er oppriktig takknemlig, og synger fint! Synes virkelig både Hans og 2 Elements fortjente å "gå i duell", og ble glad for at det var 2 Elements som røk. Ellers liker jeg godt Atle, Post 4 og Annsofi:D
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #12 Skrevet 8. oktober 2010 Ser for meg at ole gustav vinner hele dritten jeg! Han passer absolutt ikke inn i den "glam pakka", men det gjorde heller ikke Kurt Nilsen da han vant idol;) Men forskjellen her er vel at Kurt Nilsen kan syne, det kan ikke Ole Gustav.., han synger vel helt greit men ikke konsert og popstjerne bra. Jeg er helt sikker på at x-facor ALDRI hadde blitt sendt igjen om han vant..He,he;) Ser for meg at han kommer til og komme langt iallefall;)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Ser for meg at ole gustav vinner hele dritten jeg! Han passer absolutt ikke inn i den "glam pakka", men det gjorde heller ikke Kurt Nilsen da han vant idol;) Men forskjellen her er vel at Kurt Nilsen kan syne, det kan ikke Ole Gustav.., han synger vel helt greit men ikke konsert og popstjerne bra. Jeg er helt sikker på at x-facor ALDRI hadde blitt sendt igjen om han vant..He,he;) Ser for meg at han kommer til og komme langt iallefall;)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 Angående Mo og "dramafaktene": Typisk norsk at vi ikke tør å tillate et jævla uttrykk for følelser annet en en liten tåretrill hos idrettsheltene våre når de står på pallen og halvveis nynner til Ja vi elsker. Hadde dere vært mindre norske og stivbeinte, og i tillegg hatt en bakgrunn der hele familien deres bortsett fra mor var drept, hadde dere kanskje hatt et følelsesregister som strakk seg lenger enn tre bokstaver dere også.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #15 Skrevet 9. oktober 2010 Trodde også at han skulle bli førstemann ut. Men som noen sier han får nok en del stemmer fordi han er annerledes. Tror forøvrig at Mo vinner hele greia. Synes to elements kunne blitt veldig bra om jentene hadde lært seg å synge.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #16 Skrevet 9. oktober 2010 Han gikk nok videre på sympatistemmer ja.. det sitter vel en gjeng med høns rundt omkring og stemmer på han fordi de syns synd på han. Syns ikke det blir riktig. Forøvrig liker jeg ikke Mo heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå