Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Betaler en skatt av OS eller skal jeg ha frikort? Hvis jeg betaler skatt, får jeg penger igjen på skatten da, neste år?
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Hvis du bare lever på os, skal den være skattefri.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 ja, jeg har kun os nå. Hvordan gjør jeg det da? Bestiller jeg bare frikort og leverer inn eller? Tusen takk for svar...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 OS har vel aldri vært skattefri vel?!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg fikk også høre her inne at OS er skattefri, men jeg har skattet hele veien. Har kun OS da jeg studerer, og ikke har tid til å ta en ekstrajobb i tillegg. Men siden jeg ikke får studielån fra lånekassa, så hadde det jammen vært greit å slippe å betale skatt på OS, da jeg ikke akkurat har god råd for tiden... Er det bare å be om frikort? Hvorfor skattes det da? En måte å spare på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå