Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Kjæreste nr 1. Morsom fyr som jeg faktisk ble veldig glad i. Plutselig gjør han det slutt og senere får jeg vite at han var utro med 3 (!) kvinner.. Kjæreste nr. 2 Svigermors drøm og kvinnens mareritt.. Han gjorde meg seriøst kvalm med alle påstandene om alt. Han spiste aldri frukt og grønnsaker og det var dritkjedelig å lage mat når jeg visste han absolutt ikke spiste det (som en liten 3 åring i trass). I slutten av forholdet ble han merkelig nervøs, og da gjorde vi det slutt. Han blir sammen med en annen jente like etter bruddet. De var faktisk gode venner mens vi var sammen og var ofte sammen med hverandre. Flørt (heldigvis ikke kjæreste) nr. 3 En ordentlig sjarmør. Sjarmerer kvinner i senk, inkludert meg. Han var en sommerflørt gjennom to år, siste året fortsatte vi flørtingen utpå høsten. Han gjorde meg gravid og jeg fikk det barnet (takk gud for det). Men nå lever vi langt borte fra han for det viste seg at han var voldelig mot kvinner (mange flere enn meg). Alt dette har gjort at jeg blir kvalm av mannfolk, vet at det ikke er riktig å dra alle under en kam. Men det er vanskelig å la være. I tillegg til dette forgrep faren min seg på meg i min barndom, noe som ikke gjør det enklere. Huff, kan ikke noe skje så jeg får i hodet mitt at ikke alle mannfolk er slik.. Eller kan ikke en mann komme å bevise det til meg? Har dere mannfolk dere har vært sammen med i maaaange år som faktisk er gode menn som ikke gjør ulovlige ting mot dere eller deres barn? Jeg er dessverre overbevist om at denne mannen ikke finnes. Og om han finnes er han ikke ledig..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 HI her, glemte å si at jeg ikke har hatt sex på et halvt år fordi jeg ikke kan fordra menn seksuelt heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå