Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Har vært totalt blødningsfri i snart 3 uker nå. Så igår kveld kom det plutselig litt brunt blod, for å så ta seg opp mer og mer til ordentlig blod. Nå idag har jeg fått SKIKKELIGE mensensmerter, slik jeg alltid har når jeg har mensen.. Det blir bare værre og værre, å blødningen blir bare større og større. Er dette mensen?! Eller er det renselsen som plutselig skyter i været igjen? Men da skal det vel ikke komme friskt blod? Skal bestille meg en 6 ukers kontroll hos legen nå, men kan han finne ut om det er mensen jeg har fått tilbake, eller om det er renselsen? Fullammer så dette er jo grusomt tidlig vel? Æsj.. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Med min første fullammet jeg, og fikk mensen etter 6 uker!! Andre gang (tvillinger) ammet jeg kun 6 uker og fikk mensen etter 5 mnd, men hadde da en renselse etter 6-8 uker.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Er helt sikkert mensen, fikk det tilbake etter 5 og 10 uker med mine barn. Tross fullamming og amming oftere enn hver 3. time hele døgnet rundt. Kjipt.....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Sikkert mensen- jeg fikk den tilbake etter 8 uker eller hva det var, og jeg fullammet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Lilleva ❤ lillejenta si ❤ : Eller fullpumpet? Det var vel det du gjorde?!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Jada, men det går nå vel for akkurat det samme ift hormoner og "amming som prevensjon" osv. Ungen fikk iallefall ikke annet enn morsmelk.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Nei og nei, hehe nå håpet jeg vel på at dere ville si det var resten av renselsen... hehehe.. Men det var vel å håpe litt for mye;P Ammer hver time (han har kolikk..) unntatt om natten, da er det litt sjeldnere.. så dette kom som ett sjokk.. takk gud det ikke ble noe barn allerede nå da, siden vi hadde sex når renselsen sluttet, hehehe..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 fikk mensen 6 uker etter fødsel, fullammet.. og fullpumpet.. og ja faens oldemor. kom like herlig og ble reglemessig etter det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Det er ikke mensen men såskorpen der morkaken satt som løsner i den tiden å da kan man blø som ved menstrasjon
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #10 Skrevet 8. oktober 2010 nope, jeg hadde mensen fikk eggløsning ca 6 dager etter siste mens dag. brukte babycomp som prevensjon
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Blødning fra skorpa tror jeg neppe det er, for det skjedde ca dag 12. Hadde noen dager uten blod før den kom, for at det da kom masse blod og klumper igjen. Men nå har jeg jo vært blødningsfri i nesten 3 uker, for at det så nå kommer masse blod som i mensen, pluss sterke menssmerter, som jeg alltid har når jeg har mensen.. Så tror dette er mensen altså.. Skrivd opp på kalenderen, så da har jeg det skrevet opp hvertfal, hehe.. Tusen takk for svar jenter:) HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #12 Skrevet 9. oktober 2010 Egentlig er jeg litt misunnelig på deg (selv om det er kjempedeilig å slippe!!!).. Jeg hadde lyst på to tette, men nå er det snart 11 mnd siden fødsel og fortsatt ingen tegn til mensen (og jeg er ikke gravid) :/
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2010 #13 Skrevet 9. oktober 2010 Hehe, var nok mensen det jeg hadde, min renselse sluttet etter ca 3 uker, og jeg tok el-tester. Så jeg vet at det var mens. Mao er hverken fullamming eller fullpumping noen fullgod prevensjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå