Gå til innhold

Herreklokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen av dere som har god peiling på klokker?

Lurer på om jeg skal kjøpe en skikkelig fin klokke til mannen min til jul, han både ønsker seg og trenger det.

Noen som har noen gode tips? Vil ha en pen klassisk klokke som holder i mange år. Kan gjerne koste en del, men ikke sykt mye. Litt usikker på hvor mye man bør legge i det....

Og hvilken butikk (i Oslo) lønner det seg å handle i? Mht utvalg, slik at det finnes gode byttemuligheter itilfelle jeg ikke "treffer".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.thune.no/produkt/722_Tissot_PRC_200.aspx?kategoriid=25

Jeg kjøpte ca denne til mannen min i bursdagsgave for noen uker siden. Han ville selvsagt bytte (faktisk bare fargen), og det var ikke noe problem. Kjøpte den på Thune på Steen og Strøm, veldig fornøyd med servicen der. Kunne fint bytte til en de ikke hadde inne i butikken også.

Jeg lette ganske mange steder før jeg fant en jeg likte, synes mange butikker har litt for mye fjortis-utvalg.

Skrevet

Takk for tips! Klokkene ser fine ut! Men tror jeg legger meg litt høyere i pris...hadde tenkt meg grense på rundt 20 000...selv om prisen ikke er det vesentligste her altså.

Så vil fortsatt ha gode tips:-)

Skrevet

Både jeg og min mann er veldig glade i tag heuer klokkene våre, bjerke er en av flere forretninger i oslo som fører merket. Dette er klokker som er både sporty og elegante på samme tid, også tåler de litt røff behandling. Prisen begynner på 10 000 og går langt oppover.

Skrevet

Takk, takk:-) Absolutt et aktuelt merke! Og jeg skal ta meg en tur innom Bjerke. Sporty og elegante liker jeg. vil ikke at det skal være for mye "dill" på de....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...