Villa Perlesukker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Kan noen si hva jeg kan ha på meg. Har blitt invitert med på en helaften inkl ballett på operaen. Skikkelig penkjole/galla eller kan en vanlig kjole være nok?
MillaCamilla Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Hei Jeg har vært i operaen i Oslo København og Gøteborg og aldri opplevd at noen har kledd seg i galla/lang kjole, men jeg har aldri vært på premiere. Så, om det ikke er premiere, er vanlig pen kjole eller noe annet klassisk, pent helt ok. Jeg må innrømme at jeg ikke vet kleskoden ved premierer, da jeg ikke er så bevandret. Kos deg, jeg synes ballett er helt nydelig, men ikke så ofte en tar seg tid til å få med seg slike oppvisninger.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Har alltid hatt på meg pene klær, men ikke galla Kjole er topp!
Medi Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Envher anledning der gallakjole kan brukes, tar man imot gladelig! Hehe...
Myrk Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Er en stund siden jeg var på Operaen nå *sukk*, men sist jeg var der, var kleskoden pent antrekk. Men som det sies over her, enhver anledning til å trekke i galla bør benyttes Kan forøvrig anbefale å bestille drinker til pausene på forhånd, litt stas å få eget bord med drinker ventendes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå