Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er gravid ,6+3 og har kjempevondt på høyre side nederst i magen . Jeg har hatt 2 sa ,1 ma og en utenfor som resulterte i at jeg måtte fjerne høyre egglederen min . Legen min har sendt henvisning til ullevål for tidlig ul (for 1 uke siden) Har snakket med ullevål flere ganger denne uken ,senest i dag og da sa de at de ikke finne henvisningen som legen sendte ,men jeg vet de har mottatt den ,for det sa en jordmor som ringte meg fra ullevål på onsdag. Har hatt vondt siden i går ,men det blir bare vondere . Har vært på legevakten når jeg hadde 1 sa og den utenfor . Blør ikke . Er litt redd for at de bare sender meg hjem igjen på legevakten ,siden det er fredag og pga at jeg ikke blør . Er det hysterisk av meg å dra dit ?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Fastlegen på mandag, synes jeg. Har du fjernet den høyre egglederen din pga ex.u. graviditet, er det ikke ex.u der nå, men smerter pga arrvev etter operasjonen du hadde.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Det skader jo ikke å ta en telefon til legevakta, så kan de avgjøre. Men jeg frykter de kommer til å svare at du bare må legge deg ned og ta det med ro. For så tidlig er det ikke noe de kan gjøre for deg uansett. Ikke meningen å høres negativ ut, men sånn har det ihvertfall vært de gangene jeg har kontaktet dem i mine tidligere svangerskap Lykke til ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg synes det kommer an på hvor vondt du har. Har du veldig vondt, så burde du kanskje da deg en tur. Du kan jo evt. ringe å forhøre deg da:-)
Ranveig R Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Hadde gjerne tatt ein telefon og hørt kva dei synest. Sjølv om du ikkje kan ha svangerskap utanfor livmora på høgre sida så er det sjølvsagt like sannsynleg at du kan få f.eks. blindtarmbetennelse som at andre får det. Ved sterke smerter ville eg uansett tatt kontakt med lege, du kan i alle fall ta ein telefon og spørre om råd. Det kostar deg veldig lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå