Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har 18 dager til termin.

Kjæresten min får alltid gjøre som han vil, skulle bare mangle, konserter, ut med kompiser, jobb osv (som han gjør en til to ganger i mnd)

Jeg synes det er helt greit frem til i dag!! I dag skal han ut igjen (har sett det i hans kallender lenge, middag med jobben)

Han spør ikke om det er i orden at han går ut, han bare konstaterer at; Jeg skal ut i kveld, og vet ikke når jeg kommer tilbake (han ville ikke indikere noe i dag, kanskje fem timer)

Jeg begynte å grine fordi jeg ønsker han skal være hjemme.

Jeg blir lei meg og skulle ønske han bare spurte om det var i orden!?

Er det urimelig? Jeg føler jeg trenger han veldig nå i denne tiden, var på fødselsforberedene kurs i går og er emosjonell da det er så kort igjen...

Har vært stabil med tanke på hormononene frem til nå, men dette er kanskje et utbrudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med dette er første ungen.

Har dere snakket om hvordan det blir etter fødsel når dere begge har en unge å ta vare på?

Eller regner han bare med at det er du som skal sitte hjemme alene og han fortsette som før?

Det er nå på tide at han blir mann og tar annsvar for familien sin.

Skrevet

Hei :)

Siden du har visst om dette lenge, syns jeg du overreagerer. Det skyldes nok som du sier hormonene. Kanskje du selv skal invitere en venninne over til deg i kveld og bestille noe mat og se en film?? Skap deg selv en kosekveld og nyt alenetiden. Det blir ikke mange slike stunder etterhvert. Kos deg i hvert fall og god helg!! :)

Skrevet

Jeg synes kanskje du overreagerer. Du har jo strengt tatt visst om det en stund.

Og selv om du tenker at du er stabil så er det mest sannsynlig hormonene... jeg hatet å få slengt i trynet at det var hormonene da jeg var gravid og reagerte på ting.

Men la han kose seg, om få dager så skal du se at han ikke kommer til å prioritere slike ting på an lang stund :)

Skrevet

Du er urimelig ja, skal mannen i "karantene" fra når det er nesten 3 uker til termin?

Si han skal ha med mobilen og være tilgjengelig hvis det skulle skje noe...la mannen få komme seg litt bort fra deg humørsyke kvinnemenneske ;-) Han trenger det nok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...