Gå til innhold

Vi har et dilemma... Hva gjør vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par (gifte sådan), som har to flotte jenter i alderen 4 og 1 år.

Jeg har p-stav, men har mistet ALL sexlyst, og både jeg og mannen min er frustrert over mangel på sex. Jeg vil ikke ha noen prevensjon som må puttes oppi der. Mannen min vil "kutte strengen", men jeg vil ikke at han skal gjøre det. Vi må også bruke kondom under samleiet, da jeg reagerer på sæden hans.

Jeg vil ikke ta ut staven før hans godkjennelse, og han vil ikke kutte strengen før min tillatelse.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om dere ikke vil ha flere barn:kutt strenge. (det sies at det er mulig å få den reparert igjen!)

kan ikke du ta p-pille?cerazette er egentlig en minipille,har mindre hormoner.kanskje kan du prøve det?

Skrevet

Da kutter du vell ut p-staven siden dere må bruke kondom uansett?

Hvorfor vil du ikke at han skal kutte strengen siden det er han som tar iniative til det?

Skrevet

Du skriver ikke noe om alderen deres, sånn i forhold til sterilisering, og om dere har diskutert om dere skal ha flere barn etterhvert. Men skal dere ikke det, og mannen din er gammel nok, så er det ikke sikkert det hadde vært så dumt å kutte strengen. (dere bruker jo også kondom, så da trenger du ikke tenke på å bli gravid.

Skrevet

cerazette har jo akkurat de samme virkningene som staven, e jo derfor folk som vil ha staven, må prøve ut cerazette først.

Jeg vil ha et barn til, men ikke mannen....

Skrevet

Fordi jeg mener at om det skjer noe med jentene våre, eller om han vil ha en til senere, så syns jeg at han skal vente..

Jeg blir også fort gravid, så m kun kondom tør vi ikke holde på..

Skrevet

Vi er 30 og 32, og jeg/vi diskutere stadig om det å få flere barn. Jeg vil ha en til, men ikke han..

Vi bruker ikke ALLTID kondom, men ønsker han å "gå" inni meg, må vi det, ellers har jeg et smertehelvete resten av døgnet...(natta)

Skrevet

Revurdere å putte noe opp der! Noen spesiell grunn?

Jeg fikk satt inn hormonspiral, det var helt smertefritt, ikke noe som helst problem! Er strålende fornøyd. Veldig lite hormoner, har god sexlyst.

Skrevet

Dum tanke å "ikke ville putte noe oppi der", for det er et hav av gode preventiver som nettopp skal puttes oppi der. P-ring feks, er helt genialt, og har så lite hormoner (virker faktisk mest lokalt), at man ikke får bivirkninger, med mindre man kjenner veldig godt etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...